آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت مطالبات جدی مردم در عرصه تحقق شعارهای انتخاباتی رئیس جمهوری گفت: برنامه هفتم دولت با همت اصحاب نظر، نخبگان و متناسب با سیاست های چارچوبی کلان کشور تدوین و عملیاتی شود.
کد خبر: ۹۸۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴ 28 August 2021

به گزارش «تابناک البرز» آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز عبادی سیاسی در مصلی امام خمینی (ره) کرج با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از مطالبات جدی مردم شعارهای انتخاباتی رئیس جمهوری ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: برنامه هفتم دولت با همت اصحاب نظر، نخبگان و متناسب با سیاست های چارچوبی کلان کشور تدوین و عملیاتی شود. 

وی با اشاره به اهمیت مطالبه گری حقوق مردم بیان کرد: در راستای گام دوم انقلاب اسلامی ضروری است که همگان به میدان بیایندو عقب ماندگی های گذشته که مورد غفلت واقع شده است با برنامه ریزی و مدیریت زمان جبران شود.

وی اظهار کرد: تحقق شعارهای دولت از مطالبات جدی مردم است و ضروری است دولت نیز با بهره مندی از ظرفیت دلسوان و اقدام مجاهدانه در مسیر خدمت به مردم باشند و اعتماد عمومی مردم را تقویت کنند.

جامعه برمبنای عدالت مدیریت شود

وی با ضروری خواند پرهیز حاشیه سازی بیان کرد: دولت جوان و انقلابی در کشور شکل گرفته و انتظار است مبتنی بر آن با تعیین استانداران و فرمانداران انقلابی پرشور و جوان شاهد تحقق مطالبات مردمی باشیم.

امام جمعه کرج اظهار کرد: استکبار جهانی همواره به دنبال مأیوس کردن مردم است ولی امید به خداوند متعال با اسقامت و قویت در جهت پیشبرد اهداف دولت انقلابی می مانیم و در این مسیر تحول خواهی، عدالت طلبی و مبارزه با رانت و فساد از مطالبات جدی مردم از رئیس جمهوری است. 

به گفته خطیب نماز جمعه، حکمرانی در دین اسلامی مبتنی بر ۲ رکن است؛ حاکم الهی و مردم هر کدام حقوق و مسئولیت هایی دارند که در نظام سیاسی اسلام به مسأله حق و تکلیف پرداخته شد آنچنان که در ایات شریف قرآن کریم و روایات دینی بهترین وظیفه حکومت اسلامی اقامه عدل است. به ویژه آنکه جامعه باید براساس عدالت مدیریت شود. 

آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: سنگ اندازی و فضاسازی های منفی در داخل و کشور یکی از رویکردهای استکبار و دشمنان اسلامی علیه نظام اسلامی ایران است و در این خصوص مردم با استقامت و قوی پای دولت انقلابی می مانند و اجازه مانع تراشی دشمن را نمی دهند.

 مردم هرگز اصلاح نمی شوند جز با اصلاح شدن حاکم و زمامداران

وی اظهار کرد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب در جریان حکم تنفیذ رئیس جمهوری ابراز فرمودند « اقتصاد کشور مهمترین اولویت است و ایشان توجه به فرصت ها و ظرفیت های داخلی را یکی از مهمترین بسترهای لازم به منظور ایجاد اشتغال و حفظ پول ملی عنوان کردند. 

خطیب نماز جمعه کرج بیان کرد: امیرالمومنین(ع) در خطبه ۲۰۷ نهج البلاغه شریف می فرمایند که خداوند متعال با حکومت دادن من به شما برای من حقی بر شما قرار داده است و شما را نیز بر من حقی است که براساس آن باید تلاش کنم. 

به گفته نماینده ولی فقیه در البرز، براساس منویات دین مبین اسلام، مردم هرگز اصلاح نمی شوند جز با اصلاح شدن حاکم و زمامداران از این رو اداره نظام اسلامی مشارکتی نیست بلکه شراکتی است یعنی همه مردم در اداره حکومت نقش دارند و نظام اسلامی شراکتی کارش را پیش می برد. 

یک هزار پایگاه بسیج استان البرز به پایگاه سلامت تبدیل شدند

خطیب نماز جمعه کرج در ادامه با اشاره به اهمیت اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با ویروس کرونا در البرز بیان کرد: بنابر اظهار نظر فرمانده سپاه استان البرز برنامه های موثری به متظور مقابله با ویروس کرونا انجام شده است همچنین پیش بینی هایی نیز برای مهار این ویروس در نظر گرفته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک هزار پایگاه بسیج به پایگاه سلامت در استان البرز مبدل شده اند همچنین واکسیناسیون در ۷ مرکز وابسته به این نهاد انجام می شود که ۶ مرکز دیگر نیز در هفته آتی فعال می گردند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار