رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم خواستار حمایت همه سازمان ها و نهادها از جامعه سلامت کشور شد.
کد خبر: ۹۸۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ 30 August 2021

به گزارش تابناک قم، سید حسن عادلی که امروز در نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم سخن می گفت با اشاره به تلاش های بی وقفه مدافعان سلامت در ۱۸ ماه اخیر بیان کرد: البته باید گفت اگر همکاران حوزه سلامت توانسته اند به خوبی کار کنند، به دلیل پشتیبانی مردم و مسؤولان از آنان بوده است.

وی در عین حال تصریح کرد: جامعه سلامت و کادر بهداشت و درمان همچنان نیازمند حمایت است.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان سپس به مناسبت زادروز حکیم بوعلی سینا و روز پزشک اشاره کرد و گفت: در سال های قبل شاهد این بوده ایم که جشن های مربوط به این مناسبت و مناسبت های مشابه در حوزه بهداشت و درمان، با شکوه خاصی برگزار می شد، اما محدودیت های کرونایی در دو سال اخیر اجازه برگزاری این جشن ها را نمی دهد.

عادلی ادامه داد: بر این اساس، برنامه ریزی چنان شد که ۶۰ پزشک منتخب قمی به عنوان نمونه و سمبل در برخی سازمان ها و نهادهای استان مانند استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و شورای اسلامی شهر مورد تقدیر قرار گیرند که ۱۰ مورد از این عزیزان نیز در نشست امروز شورای شهر و با حضور برخی مسؤولان مدیریت شهری تجلیل می شوند.

وی با تشکر از شهرداری و شورای اسلامی شهر قم برای فراهم کردن این امکان ابراز امیدواری کرد پاندمی کرونا به زودی و با همدلی و همراهی همه مردم و نهادهای مختلف از بین برود تا مردم بتوانند به زندگی عادی خود بازگردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار