یکی از شرکت کنندگان در چهل و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم استان قم گفت: حفظ قرآن و تربیت فرزندانم به عنوان حافظ قرآن سرمایه ای عظیم برای زندگی ام است که امیدوارم قدردان این نعمت الهی باشیم.
کد خبر: ۹۹۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ 03 September 2021

به گزارش تابناک قم،اعظم رنجبر کریمی در حاشیه برگزاری چهل و چهارمین دوره از برگزاری مسابقات قرآن کریم استان قم در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برای نخستین بار است که در مسابقات قرآنی حضور می یابد و روند برگزاری مسابقات علی رغم نگرانی ها برای رعایت الزامات بهداشتی و بی نظمی به صورت شایسته و با نظم توام با رعایت الزامات مصوب وزارت بهداشت در حال برگزاری است.

شرکت کننده رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم، با بیان اینکه اطلاع رسانی خوبی انجام شده بود، تصریح کرد: برخی شرکت کنندگان با دریافت پیامک، برخی از طریق فضای مجازی و برخی نیز در تماس با اداره کل اوقاف و امور خیریه متوجه برگزاری مسابقات شدند.

وی با عنوان اینکه ۱۰ سالی می شود که به حفظ قرآن کریم اهتمام دارد، گفت: حفظ قرآن به جهت دهی و ایجاد آرامش در زندگی نیز کمک شایانی داشته است.

رنجبرکریمی با بیان اینکه دو فرزندش نیز به حفظ قرآن مشغول هستند، تصریح کرد: یکی از فرزندانم که ۲۰ سال دارد حافظ کل قرآن است و دیگری که ۱۲ سال دارد نیز مشغول حفظ قرآن است که این سرمایه بزرگی برای زندگی ام محسوب می شود.

این حافظ قرآن کریم به حس خوب حفظ قرآن اشاره و بیان کرد: از اینکه خداوند روحم را برای نگهبانی از قرآن کریم انتخاب کرده است بسیار شادمان هستم و امیدوارم بتوانم قدردان این نعمت بزرگ در زندگی باشم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار