مدیر شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی گفت: از ابتدای مرداد ماه سال‌جاری و آغاز موج پنجم کرونا، ۱۴۵ بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان شناسایی شد.
کد خبر: ۹۹۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ 04 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «صبور حسینی» افزود: از این تعداد ۱۳۲ نفر به صورت سرپایی و ۱۳ نفر نیز پس از بستری شدن در مراکز درمانی مداوا شده‌اند.

وی ادامه داد: تعداد موارد ابتلا در شهرستان و همچنین موارد فوتی در شروع پیک پنجم به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۵۹۵ بیمار سرپایی شناسایی و ۱۲۵ بیمار نیز بستری شدند و ۱۲ نفر نیز بر اثر ابتلا به کرونا در این شهرستان فوت کرده اند.

حسینی اظهار داشت: راه پیشگیری از کرونا، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تزریق واکسن است و انتظار می رود شهروندان، هرچه سریعتر برای تزریق واکسن اقدام کنند.

وی تاکید کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن، به طور قطع در روزهای پیش رو با افزایش موارد ابتلا به کرونا مواجه خواهیم شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی گفت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا برای افراد گروه های هدف در این شهرستان تاکنون بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر این واکسن را تزریق کرده‌اند.

شهرستان ثلاث باباجانی با حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار