حسن روشن در گفتگویی اعلام کرد که تیم بزرگ استقلال نباید در اختیار یک نفر یعنی فرهاد مجیدی باشد .
کد خبر: ۹۹۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵ 06 September 2021

به گزارش تابناک مازندران از خبر ورزشی، حسن روشن اظهار داشت: مگر می‌شود کسی ۳ بار قبول مسئولیت کند وقتی می‌داند مدیریت استقلال این همه مشکل دارد؟ من به شما می‌گویم متأسفانه سرمربیگری در استقلال صفی شده است! یکسری پیشکسوتان و مدعیان توی صف می‌ایستند و هر کاری می‌کنند سرمربی را بزنند و خودشان جای او را بگیرند. الان هم علیه فرهاد همین اتفاق می‌افتد و پیش تر هم برای بقیه افتاده است. منظور من این بود که اگر مشکلات زیاد و غیر قابل تحمل است پس بهتر است فرهاد استعفاء بدهد و برود تا مردم و کارشناسان درخصوص مدیریت احمد مددی قضاوت کنند. در این مدت شاهد اتفاقات زشتی در استقلال بودیم که زجرآور است.

مثلا چه اتفاقاتی؟

همین آوردن جواد زرینچه که بازیکن بزرگ و انسان محترمی‌است به باشگاه و سپس بازی کردن با آبروی او ... مقصر اصلی خود آقای مددی است که جواد زرینچه را به دفتر باشگاه دعوت کرد و پست سرپرستی تیم را به او داد و بعد هم که ... یعنی چی که یکسری با داد و بیداد جلوی کار کردن کسی مثل زرینچه را می‌گیرند. چه اشکالی داشت جواد زرینچه می‌آمد و به تیم استقلال آرامش می‌داد. من می‌خواهم یک مثال روشن برای شما بزنم.

بفرمایید؟

شاید این حرف من یا هضم آن برای برخی‌ها سخت باشد اما واقعیت را باید گفت. این استقلال یک کریم باقری کم دارد. شما می‌بینید کریم باقری چه آرامشی به تیم پرسپولیس می‌دهد. شما هرگز مصاحبه یا حاشیه ای از او در این تیم نمی‌بینید و اتفاقا تمام حاشیه‌ها را بیرون و حتی داخل زمین جمع می‌کند تا یحیی گل محمدی کارش را با آرامش انجام دهد. چرا کل تیم استقلال باید قائم به یک نفر باشد؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار