کد خبر: ۹۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵ 22 September 2015
رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه این استان با معضل ساخت و سازهای غیرمجاز مواجه است، گفت: 80 درصد ساخت و سازهایی که از گذشته تا کنون در جاده چالوس ایجاد شده، غیرمجاز است.

احمد فاضلیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به تخلفات زیاد در ساخت و ساز در جاده چالوس، گفت: ساخت و ساز های غیر مجاز به حدی در جاده چالوس زیاد است که اگر بخواهیم همه آن ها را تخریب کنیم، باید یک جاده چالوس جدید برای رفت و آمد شهروندان ایجاد کنیم.

رییس کل دادگستری استان البرز با بیان آن که بیش از 80 درصد ساخت و سازهای ایجاد شده در جاده چالوس غیر مجاز است، افزود: این تخلفات به گونه ای است که اگر در طول جاده چالوس حرکت کنید به سختی می توانید بنایی را پیدا کنید که به صورت قانونی ایجاد شده باشد.

فاضلیان درخصوص اقدامات دادگستری برای مقابله با این پدیده در استان، گفت: در کوتاه مدت مهمترین اقدام دادگستری، جلوگیری از افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز و تخلفات جدید در این خصوص است.

وی بیان کرد: دستگاه قضا بسیار جدی در مقابل این پدیده نامبارک ایستاده است و به صاحبان قدرت، جایگاه و پول استان البرز نیز اجازه نمی دهد در مقابل این عزم ملی ایستادگی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار