احداث بیمارستان با منابع بی.او.تی کره‌ای‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: به احتمال زیاد با جذب منابع اعتباری از محل بی.او.تی و توافق با یک بانک کره‌ای، بیمارستان 500 تختخوابی اردبیل اجرایی و عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲ 10 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد پورفرضی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: وزارت بهداشت براساس سطح‌بندی طرح‌های جدید احداث بیمارستان‌ها را در اولویت قرار داده که یکی از این اولویت‌ها احداث بیمارستان 500 تختخوابی در اردبیل است که در اولین فرصت قرار است شاهد اجرایی شدن این پروژه باشیم.

وی تصریح کرد: براساس صحبت‌های اولیه قرار بود از طریق قرارگاه خاتم‌الانبیا اجرای این پروژه پیگیری شود که با اعلام آمادگی یک بانک کره‌ای قرار است توافق نهایی از طریق BOT برای اجرای این پروژه به انجام رسیده و بیمارستان به سرعت اجرایی و عملیاتی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: ما امیدواریم با استفاده از این روش مدت زمان اجرای پروژه را به حداقل رسانده و در تأمین اعتبار 170 تا 200 میلیارد تومانی این پروژه پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

پورفرضی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی در اجرا و عملیاتی کردن این پروژه‌ها در صدد برداشتن گام‌های اساسی و جدی است، افزود: امیدواریم با تمهیدات لازم زمینه و بستر اجرایی شدن این پروژه که می‌تواند برای حوزه بهداشت و درمان و تأمین زیرساخت‌های لازم در این بخش مفید و مؤثر باشد، در اولین فرصت اجرایی و عملیاتی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار