عدم هماهنگی کمیسیون اقتصادی دربرنامه‌ریزی‌ها

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان از عدم هماهنگی اعضای کمیسیون برای انجام کار و برنامه‌های مشخص انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۲۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹ 07 November 2015
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان از عدم هماهنگی اعضای کمیسیون برای انجام کار و برنامه‌های مشخص انتقاد کرد.

به گزارش فارس؛ محمد تبریزی در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان اظهار داشت: همدان یک شهر گردشگری و توریستی است پس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری نباید از قافله عقب بماند.

وی افزود: بهتر است که سازمان سرمایه‌گذاری و گردشگری در حد معاونت بدون افزایش حجم بدنه شهرداری ایجاد شود.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان در ادامه درخصوص تله کابین همدان، بیان کرد: هم اکنون تله کابین بضاعت شهر همدان است.

تبریزی با تأکید بر اینکه همدان بضاعت‌های بالقوه زیادی دارد که برای بالفعل کردن آنها زمان زیادی نیاز است، ادامه داد: مجتمع توریستی گنجنامه بزرگترین مرکز گردشگری بخش خصوصی با کمک بخش عمومی در شهر همدان است.

وی با اشاره به اینکه فعلا تله‌کابین گنجنامه بزرگترین سرمایه‌گذار شهر همدان است، گفت: مطالبی که از سوی سرمایه‌گذار تله کابین گنجنامه مطرح شده باید مجدد مطرح شود چرا که از همه مطالب ممکن است یک مطلب درست باشد.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان افزود: سرمایه‌گذار تله‌کابین گنجنامه خواستار بازدید کارشناسی اعضای کمیسیون از مجموعه شده است.

تبریزی از عدم هماهنگی اعضای کمیسیون برای انجام یک کار و برنامه ای خاص انتقاد کرد.

وی با تأکید بر اینکه با پیش‌داوری نمی‌توان زمینه سرمایه‌گذاری را فراهم کرد، افزود: قسمتی از آسیب به خود مجموعه‌های مدیریتی شهر بر می‌گردد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پارکینگ طبقاتی آقا‌جانی‌بیگ همدان سال گذشته با حضور استاندار کلنگ زنی شد، ادامه داد: وضعیت پارکینگ طبقاتی آقاجانی‌بیگنامشخص است.

تبریزی به پارک 48 هکتاری همدان اشاره کرد و افزود: عده‌ای به ساخت پارک 48 هکتاری انتقاد و می‌گویند ساخت این پارک تبعات دارد پس پارک 12 هکتاری ایجاد کنید.

وی خطاب به اعضای کمیسیون گفت: وقتی پرونده‌ای به صحن شورای شهر می‌آید باید همه یک دل و یک زبان پرونده را تأیید و یا رد کنیم.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان همچنین درخصوص سرمایه‌گذار میدان بار همدان یادآور شد: فرصتی به شهرداری همدان داده می‌شود تا مذاکرات درون سازمانی برای پروژه میدان بار همدان داشته باشد.

تبریزی خاطرنشان کرد: اجرایی‌شدن تصمیمات پروژه میدان بار همدان مد نظر و حمایت از سرمایه‌گذار و شهرداری هم لازمه این امر است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار