بیش از پنج هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) فراشبند هستند

مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان فراشبند با اشاره به اینکه بیش از پنج هزار نفر تحت حمایت این کمیته در این شهرستان هستند، گفت: این افراد در قالب بیش از 2 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد فراشبند هستند.
کد خبر: ۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳ 27 January 2015

فضل الله قیومی پور، مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان فراشبند با اشاره به افراد تحت پوشش به خبرنگار شبستان گفت: این نهاد حمایتی خدمات فراوانی را به مدد جویان تحت پوشش خود ارائه می کند.

وی با اشاره به اینکه پرداخت مستمری، امور فرهنگی مربوط به دانشجویان و دانش آموزان، اشتغال و خودکفایی، عمران، جهیزیه، درمان، امور حقوقی و آموزشی، مهارت ها، وام و غیره از حمله خدمات ارائه شده است، تصریح کرد: هم اکنون پنج هزار و 200 نفر در قالب 2 هزار و 100 خانوار مددجو تحت حمایت این نهاد هستند که از تسهیلات ایجاد شده کمیته امداد امام خمینی (ره) استفاده می کنند.

این مقام مسئول درباره نحوه بیمه خانوارها نیز تصریح کرد: اين کمیته ، مجري طرح های اشتغال زايي و زنان سرپرست خانوار زير 50 سال سن را تحت پوشش بيمه تامين اجتماعي قرار می دهد.

قیومی پور در بخش دیگری از سخنانش به پوشش درمانی خانوارها ی شهری و روستاها اشاره و خاطر نشان کرد: مددجویان ساکن در شهرهاي زير 20 هزار نفر جمعيت و روستاها از خدمات درماني بيمه سلامت روستاييان بهره مند می شوند.

وی ادامه داد : اين کمیته همه هزينه هاي درماني مددجویان بیمه شده را پرداخت مي کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار