اجرای گازرسانی به 70 روستای پارس‌آباد

رئیس اداره گاز پارس‌آباد گفت: عملیات گازرسانی به 70 روستای پارس‌آباد در حال حاضر در مرحله اجراست.
کد خبر: ۱۲۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۲ 14 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سهیل رضوی عصر امروز در جریان بازدید از عملیات گازرسانی به شهرک کشت و صنعت مغان اظهار کرد: عملیات گازرسانی به مناطق مسکونی شرکت کشت و صنعت مغان از یک سال پیش آغاز شده و قرار است با 500 میلیون تومان اعتبار داخلی شرکت به انجام برسد.

وی با بیان اینکه کلیه عملیات اجرایی این پروژه به انجام رسیده و کار در مرحله علمک‌گذاری است، گفت: امیدواریم دهه فجر امسال شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

رئیس اداره گاز پارس‌آباد گازرسانی به 70 روستای پارس‌آباد را یادآور شد و افزود: عملیات اجرایی این پروژه‌ها با 50 درصد پیشرفت در حال انجام است.

رضوی بیان کرد:‌ برای این طرح عظیم 15 میلیارد تومان هزینه شده و انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر زمینه اجرایی شدن این پروژه‌ها را شاهد و ناظر باشیم.

این مسئول ادامه داد: امسال با 2 میلیارد تومان اعتبار در بیش از 10 روستا عملیات گازرسانی تکمیل شده و اهالی این روستاها از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

رئیس اداره گاز پارس‌آباد سرعت اجرای این پروژه‌ها را مطلوب و مناسب ارزیابی کرد و یادآور شد: با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید گازرسانی به روستاهای محروم و دور‌افتاده با یک نگاه خاص انجام شده و زمینه حرکتی مثبت فراهم آمده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار