بسیجیان نباید لحظه ای از دشمن غافل شوند

امام جمعه کوثر گفت: بسیجیان نباید لحظه ای از دشمن غافل شوند.
کد خبر: ۱۳۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 23 November 2015
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عسگر بیگی روز دوشنبه در جمع روسای ادارات ، نهادها و بسیجیان شهرستان کوثر با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: اگر منش بسیجی در کشوری حکمفرما شود آن کشور شکست ناپذیر خواهد بود.
وی افزود: تفکر بسیجی برگرفته از آیات قرآن کریم و برای رسیدن به فلاح و رستگاری انسان هاست و انسان های آموزش دیده در این مکتب باید الگویی برای همگان شوند.
وی با اشاره به نیروی عظیم ، خود جوش و بی منت بسیج گفت: مسوولان ادارت و نهادها از ظرفیت غنی و پتانسیل بسیجی در خدمات رسانی و محرومیت زدایی استفاده کنند.
او افزود: بسیج بی منت و بدون سهم خواهی از اسلام و انقلاب همیشه در صحنه بوده و آماده خدمات رسانی به اقشار مردم و دولت است.
وی همچنین با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در زمینه نفوذ و با تاکید بر لزوم توجه به بیانات رهبر انقلاب بیان کرد: بسیج باید به عنوان بازوی نظام و ولایت گوش به فرمان بوده و گفتمان رهبری را در جامعه بسط و گسترش دهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موفقیت ایران اسلامی و پیشرفت همه جانبه بویژه در عرصه علم و فناوری اشاره کرد و گفت: بسیج یک نهاد مردمی و دینی است که باید در این زمینه به وظیفه اصلی خود که مبارزه با نفوذ دشمن است به خوبی عمل کند.
شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در 85 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار