تعلل در اجرای پروژه گردشگری گیلارلو

فرماندار شهرستان گرمی با ابراز گله‌مندی از فعالیت کند سرمایه‌گذار پروژه گردشگری گیلارلو گفت: به هیچ وجه روند کار را مقبول و پسندیده نمی‌دانیم.
کد خبر: ۱۳۵۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 27 November 2015

میر علی رحیمی‌زاد در جریان بازدید خود ازخبرگزاری فارس در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: سرمایه‌گذار پروژه گردشگری گیلارلو باید در مدت شش ماه به سرعت عملیات اجرایی این پروژه را به انجام می‌رساند که متأسفانه در انجام تعهدات خود دچار قصور و کوتاهی شده و به نظر می‌رسد در صورت تداوم این تأخیر ما سرمایه‌گذار فعلی را خلع ید کرده و به دنبال جذب سرمایه‌گذار جدید باشیم.

وی تصریح کرد: ‌به نظر می‌رسد سرمایه‌گذار فعلی کننده کار نیست و در مسیر اجرای پروژه نیز دنبال بهانه‌جویی و ایجاد موانع خاص است، در حالی که انتظار می‌رفت بیشتر و بهتر از این کارها به سرانجام می‌رسید.

* فاز اول شیرآلات قهرمان اردیبهشت سال آینده راه‌اندازی می‌شود

رئیس شورای اداری شهرستان گرمی به مراحل احداث کارخانه شیرآلات قهرمان در گرمی اشاره کرد و گفت: عملیات احداث ابنیه این ساختمان در حال اتمام است و عقد قرارداد برای گازرسانی به این پروژه انجام شده که امیدواریم تا پایان امسال عملیات گازرسانی به انجام برسد.

رحیمی‌زاد تأمین دو مگاوات برق مورد نیاز این کارخانه را به همراه احداث و راه‌اندازی پنج سوله کارخانه شیرآلات قهرمان یادآور شد و افزود: تا اردیبهشت ماه آبرسانی به این پروژه به انجام رسیده و فاز اول این پروژه نیز با اشتغالزایی 700 نفر به انجام می‌رسد.

وی در مورد طرح توسعه شبکه آبیاری پایاب سد گیلارلوی گرمی نیز بیان کرد: این پروژه بیش از سه سال است که معطل مانده در حالی که اجرای کامل این پروژه در 630 هکتار می‌تواند تحول عظیمی را در بخش کشاورزی منطقه ایجاد کند.

رحیمی‌زاد با بیان اینکه در فاز اول قرار است، 400 هکتار با خرید تجهیزات و امکانات به سرانجام برسد، اضافه کرد: قرار است از هر سه سمت چپ، راست و پایاب سد عملیات اجرایی پایاب سد گیلارلو به انجام رسیده و با کشت محصولات آبی تولید به چندین برابر افزایش یابد.

فرماندار گرمی ادامه داد: امیدواریم با اجرایی شدن این پروژه بعد از سال‌ها توقف و تعلل هم ارتقا تولید و هم بهره‌وری بالا را در بخش کشاورزی شاهد و ناظر باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار