چرابرخی از خانواده ها یارانه هایشان قطع شد؟

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان از پرداخت ماهانه 81 میلیارد تومان یارانه در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴ 16 March 2015

مدیرکل اقتصادودارایی استان همدان از پرداخت ماهانه 81 میلیارد تومان یارانه در استان همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ "سیدناصر محمودی" با بیان این مطلب، اظهار کرد: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی یارانه برخی از دهک ها از سال 94 حذف می شود و اقدامات اولیه نیز در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه اگر سرپرست خانواده ای فوت شود باید خانواده او در اسرع وقت نسبت به ثبت فرد فوت شده مراجعه کنند، گفت: در غیر این صورت یارانه این خانواده حذف می شود.

محمودی تصریح کرد: در صورتی که خانواده ها فرزند تازه متولد شده داشته باشند باید در اسرع وقت و قبل از 15 هر ماه نسبت به ثبت هویت او اقدام کنند در غیر این صورت یارانه به آنها تعلق نمی گیرد.

وی گفت: هر گونه تغییر در کد ملی و شناسنامه افراد احتمال قطع یارانه ها را به دنبال دارد و توصیه می شود نسبت به اصلاح شناسنامه و کارت ملی جدید در ثبت احوال و اطلاع رسانی به سازمان هدفمندی یارانه ها اقدام کنند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی همدان خاطرنشان کرد: اگر به سمتی پیش برویم که یارانه ها به بخش تولید تعلق یابد مشکل اشتغال و مسکن جوانان حل خواهد شد.

وی ادامه داد: در سالجاری دولت به منظور ارتقاء افزایش سطح نظام سلامت در استان همدان در بحث بیمه های تامین اجتماعی نیز اقداماتی را انجام داده به گونه ای که تا پایان بهمن سالجاری 88 میلیارد و 200 میلیون تومان در این زمینه هزینه کرده و تا پایان سالجاری نیز 120 میلیارد تومان به بخش شبکه های بهداشتی ویژه ارتقاء نظام سلامت اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه اگر در گذشته یارانه ها به بخش های مناسب اختصاص می یافت، شاهد رشد و تحولات خوبی در بخش های مختلف بودیم، گفت: دولت تدبیر و امید به دنبال رشد اقتصادی و بهبود وضعیت اشتغال و ارتقاء سلامت جامعه بوده و در این راستا اقداماتی را در دست انجام دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار