جلسه استاندار اردبیل با نمایندگان کامیون داران

گلایه کامیون داران از نبود پارکینگ و توزیع غیرعادلانه بار

در استان اردبیل درصد افراد فعال در شغل رانندگی به نسبت جمعیت، در مقایسه با سایر استانهای کشور بیشتر است. در حال حاضر در ناوگان حمل ونقل استان حدود 87 شرکت حمل و نقل کالا با بیش از 8 هزار و 955 دستگاه انواع کامیون فعالند.
کد خبر: ۱۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶ 18 March 2015

به گزارش تابناک اردبیل، به دنبال برخی گلایه های رانندگان کامیون در استان بخاطر توزیع ناعادلانه بار رابطه محوری در این رابطه، جلسه ای برای بررسی این موضوع در استانداری اردبیل برگزار شد.

در استان اردبیل درصد افراد فعال در شغل رانندگی به نسبت جمعیت، در مقایسه با سایر استانهای کشور بیشتر است. در حال حاضر در ناوگان حمل ونقل استان حدود 87 شرکت حمل و نقل کالا با بیش از 8 هزار و 955 دستگاه انواع کامیون فعالند و 12 هزار نفر راننده کامیون در استان اردبیل وجود دارد.

در جلسه بررسی موضوع نوبت دهی بار به کامیون ها علاوه بر شخص استاندار ، نمایندگان شرکت های حمل و نقل کالا و انجمن صنفی رانندگان کامیون اردبیل نیز حضور داشتند.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری، در این جلسه مجید خدابخش استاندار اردبیل بر لزوم ساماندهی وضعیت نوبت دهی رانندگان کامیون ها در شهر اردبیل تاکید کرد و گفت: برای حل مسایل و مشکلات نوبت دهی رانندگان کامیون های شهر اردبیل باید اداره کل حمل و نقل و پایانه ها با همکاری شرکت های حمل و نقل کالا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات و ارایه راهکارهای مناسب اقدامات لازم را به عمل آورند.

مجید خدابخش افزود: اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان باید نسبت به آماده سازی و بهره برداری از پارکینگ عمومی پایانه بار در جهت رفاه رانندگان و رفع مشکلات در این خصوص گام های موثری بردارد.

وی خاطرنشان کرد : قشر فعال رانندگان کامیون با تلاش شبانه روزی خود مهم ترین نقش را در حمل و نقل انواع محمولات به داخل و خارج از استان ایفا می کنند که به پاس زحمات این عزیزان بایستی مشکلات آنان نیز به جد مورد پیگیری قرار گیرد تا بتوانند با آسودگی خاطر وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

در ادامه این جلسه تعدادی از رانندگان و شرکت های حمل و نقل کالا و انجمن صنفی رانندگان کامیون شهر اردبیل نیز به بیان گلایه های خود در خصوص نوبت دهی کامیون ها و نبود پارکینگ پرداخته و خواستار حل مشکلات موجود شدند.

از اوایل اسفند ماه جاری طرح جمع آوری ماشین آلات سنگین از معابر اردبیل و جلوگیری از پارک آنها در خیابانها و کوچه ها با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی به اجرا درآمده است و اجرای این طرح به دلیل نبود پارکینگ های مناسب و مجهز به امکانات کافی با انتقاد رانندگان خودروهای سنگین همراه بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار