برگزاری جشنواره قرآنی کودک ونوجوان

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان به صورت استانی در مقاطع پیش‌دبستانی تا متوسطه در رشته‌های مفاهیم، حفظ، خطاطی، نقاشی، مقاله‌نویسی و سرود با مضامین قرآنی در دهه فجر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 02 January 2016

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان به صورت استانی در مقاطع پیش‌دبستانی تا متوسطه در رشته‌های مفاهیم، حفظ، خطاطی، نقاشی، مقاله‌نویسی و سرود با مضامین قرآنی در دهه فجر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، غلامرضا فرهادی، مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی در جلسه کمیته قرآنی انجمن‌های اسلامی، هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی ستاد دهه فجر استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر سازمان تبلیغات با محوریت برنامه‌های قرآنی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده‌های شهدای قرآنی، نصب بنرهای موضوعی و برپایی محافل انس با قرآن در همه شهرستان‌ها برخی از اقدامات دهه فجر است؛ برپایی شب شعر، تقدیر از برترین‌های مسابقات قرآنی و شرکت فعالان قرآنی در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر فعالیت‌های این ایام است.

محمدعیسی فلاح، مسئول امور قرآنی نیروی انتظامی استان نیز در این جلسه گفت: نیروی انتظامی استان همدان با هدف صیانت و سالم‌سازی مجموعه نیروی انتظامی یک روز در هفته را با عنوان روز قرآن نامگذاری کرده است؛از ابتدای سال 800 نفر از خانواده نیروی انتطامی برای حفظ یک و سه جزء قرآن کریم ثبت‌‌نام کرده و در این طرح شرکت کرده‌اند.

وی بیان کرد: خوشبختانه در مجموعه نیروی انتظامی 15 نفر حافظ قرآن بالای پنج جز و 300 نفر حافظ یک تا سه جزء در همدان وجود دارند؛علاوه بر این امور، کرسی تلاوت در استان‌ و شهرستان‌های همدان به طور منظم برگزار می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی بانک صادرات نیز گفت: بانک صادرات با مشارکت بسیج دو مسابقه فرهنگی و ورزشی با عنوان یادواره شهید همدانی در دهه فجر برگزار می‌کند، جشن انقلاب امسال در بانک صادرات با حضور خانواده شهید سردار همدانی برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار