ماندگاری انقلاب استقامت مردم رامی طلبد

بخشدار بخش زرین دشت نهاوند گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران استقامت مردم در مقابل تهدیدها و مشکلات و توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۱۵۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 06 January 2016

بخشدار بخش زرین دشت نهاوند گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران استقامت مردم در مقابل تهدیدها و مشکلات و توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش ایسنا؛ "جعفر سلگی" در نخستین جلسه ستاد دهه فجر بخش زرین دشت نهاوند، اظهار کرد: رمز ماندگاری این انقلاب استقامت و مقاومت بوده که در سایه توجه به رهبری معظم انقلاب امکان‌پذیر است.

وی تصریح کرد: در 10 سال اول انقلاب حضرت امام خمینی(ره) سرشار از آگاهی و بصیرت بودند و در 24 سال اخیر هم مقام معظم رهبری دارای این خصوصیات هستند.

وی به برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و قرآنی در سطح این بخش اشاره کرد و افزود: برگزاری جشن انقلاب در سطح بخش و روستاها، نشست بصیرتی و سیاسی در پایگاه‌ها و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، اعزام حلقه‌های صالحین به عنوان میقات صالحین در نماز جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، همایش ائمه جماعات و هیئات امنا و بررسی مشکلات ائمه جماعات روستاهایی که امام جماعت ندارند، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری جشن تکلیف برای ۸۷ دانش‌آموز و حضور گسترده آحاد مردم شهیدپرور بخش زرین‌دشت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌آید.

سلگی ادامه داد: مسابقات ورزشی از جمله تنیس روی میز، فوتسال، طناب‌کشی و فوتبال همچنین مسابقات کتابخوانی و نقاشی برای نونهالان و مسابقات قرآنی از دیگر برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و قرآنی است که برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار