اقتصاد مقاومتی راهکار رشد اقتصادی ایران

امام جمعه کوثر گفت: اقتصاد مقاومتی راهکار رشد اقتصادی ایران است.
کد خبر: ۱۶۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶ 22 January 2016
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عسگر بیگی در خطبه های عبادی ، سیاسی نماز جمعه این هفته کوثر افزود: وضعیت اقتصاد کشور را باید خود رقم بزنیم و با حمایت از تولید و مصرف داخلی برای بهبود وضعیت آن تلاش کنیم.
وی در زمینه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان گفت: بنا به گفته رهبر انقلاب باید به کاندیدایی رای اعتماد دهیم که اصلح ، مدیر ، مدبر ، متعهد ، انقلابی و مومن باشد.
حجت الاسلام بیگی اظهار کرد: هر نامزد انتخاباتی که در این شهرستان قول های سرخرمن دهد ، سدهای شهرستان را با خیال پردازی به سرانجام برساند و قول بهسازی و آسفالت راههای روستایی را به مردم دهد دروغ گفته و مردم نباید به شخص وی اعتماد کرده و رای دهند.
وی همچنین با قدردانی از مسوولان بسیج در اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور افزود: ارزش های دینی و معنوی که تبلور انقلاب و اسلام است در هشت سال دفاع مقدس توسط رزمندگان اسلام نمایان شد و این ارزش ها امروزه در مناطق عملیاتی به نمایش گذاشته شده است.
امام جمعه کوثر گفت: انتظار می رود مسوولان بسیج مثل همیشه با اعزام کاروان راهیان نور به این مناطق جنگی در حفظ و ارزش های اسلامی و انقلابی اقدامات شایسته انجام دهند.
شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در 85 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار