چاپ کتاب «30 مهر» برای چهارمین باربه تعویق افتاد!

حماسه 30 مهر آنچنان که باید و در خور آن باشد به مردم شناسانده نشده است و کتاب 30 مهر که بیانگر این حماسه است برای چهارمین بار چاپ آن به تعویق افتاده است و هنوز نبود اعتبارات مالی عنوان به نتیجه نرسیدن آن بیان می شود.
کد خبر: ۱۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ 28 March 2015

حماسه 30 مهر آنچنان که باید و در خور آن باشد به مردم شناسانده نشده است و کتاب 30 مهر که بیانگر این حماسه است  برای چهارمین بار  چاپ آن به تعویق افتاده است و هنوز نبود اعتبارات مالی عنوان به نتیجه نرسیدن آن بیان می شود.

به گزارش تابناک همدان ؛  با شروع سال تحصيلي در مهر 57 سير مبارزاتي دانش آموزان و دانشجويان وارد مرحله جديدي  شد و رژيم شاه  را دچار سردرگمي كرد،يكي از اين تظاهرات ها راهپيمايي سی‌ام مهر ماه 1357 توسط دانش آموزان و دانشجويان در همدان بود که برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

در این حادثه خیل عظیمی از مردم همدان شرکت می کنند و مجروحان  زیادی بر جای می ماند.

انتظارات برای معرفی این واقعه را باید به جای خود دید چراکه این واقعه به دانش آموزان باز می‌گردد و سازمان آموزش و پرورش باید هر ساله در برنامه خود برنامه‌هایی را در این بین پیش بینی کند اما تاکنون کار بزرگی در این زمینه صورت نگرفته است.

لزوم بازشناسي اين واقعه بر هيچ يك از دست اندركاران امر در همدان پوشيده نيست، اما به واقع بايد براي به نتيجه رساندن اين بازخواني كمر همت در جهت معرفي اين رويداد اثر گذار در تاريخ انقلاب در همدان و كشور را به كار بست و نبايد با جابجايي مسئولیت‌ها دين خود را به شهر از ياد برد.

معتمدين، دردمندان و به خصوص قشر دانش آموز كه تاثير گذارترين محور اين واقعه در همدان بوده‌اند، مطالبه واحد خود را از دست اندكاران امر باز شناسي و معرفي اين واقعه در كشور می‌دانند، تا راه شهدای فدا شده در اين روز به ثمر بنشيند و از مهجوريت خارج شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار