با هدف آشناسازی و ارتقای مهارت های ارائه خدمات و توانمندسازی شاغلان نیروی انسانی؛

665 نفر در 17دوره کوتاه مدت آموزش گردشگری اردبیل شرکت کردند

به گفته ناصر محمودی؛ این دوره های آموزشی با توجه به الزام آموزش واحدهای تحت پوشش معاونت گردشگری و نیازسنجی از بخش های مختلف با همکاری شرکت تعاونی تدبیر گستران توسعه اردبیل به صورت رایگان برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸ 21 February 2016
بیش از 600 نفر در 17 دوره کوتاه مدت آموزش گردشگری استان اردبیل با هدف توانمندسازی شاغلان نیروی انسانی در بخش گردشگری برگزار شد.

به گزارش تابناک اردبیل، مسئول مرکز آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان این مطلب گفت: دوره های کوتاه مدت آموزش گردشگری با هدف آشناسازی و ارتقای مهارت های ارائه خدمات و توانمندسازی شاغلان نیروی انسانی در بخش گردشگری با شرکت 665 نفر فراگیر برگزار شد.

ناصر محمودی اضافه کرد: فراگیران در 17 دوره هشت ساعته در مورد مباحثی چون مديريت تشريفات و مراسم در هتل، شيوه هاي بهره برداري از آب هاي درماني و چشمه هاي آبگرم، آموزش راهنمايان مسافران مراكز اقامتي، مديريت ارتباط با مشتري، مديريت پذيرايي و ميزباني غذا و نوشابه، رانندگان وسائط نقليه گردشگري، آموزش مديران و كاركنان خانه مسافر، آموزش مقدماتي كاركنان واحدهاي پذيرايي، مديريت منابع انساني در هتل، استراتژي شيوه هاي نوين بازاريابي، امداد و نجات در كوهستان، الگوهاي رفتاري و ارتباط با گردشگران، طراحي و قيمت گذاري پكيج گردشگري، راهنمايان طبيعت گردي، الگوهاي رفتاري و آداب معاشرت، راهنماي موزه، ايمني و بهداشت آموزش های لازم را دیدند.

وی با اشاره به برپایی 5/146 نفر ساعت در این دوره های آموزشی کوتاه مدت، اظهار داشت: برای هر یک از شرکت کنندگان به تناسب ساعات شرکت در دوره، گواهینامه معتبر از سوی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری صادر و اعطاء خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول؛ این دوره های آموزشی با توجه به الزام آموزش واحدهای تحت پوشش معاونت گردشگری و نیازسنجی از بخش های مختلف با همکاری شرکت تعاونی تدبیر گستران توسعه اردبیل به صورت رایگان برگزار شد.

محمودی، نقش آموزش و پژوهش در گردشگری را به عنوان یکی از اساسی ترین محورهای اقتصادی استان، امری اجتناب ناپذیر عنوان و تصریح کرد: آموزش و پژوهش شریان حیاتی فعالیت های اقتصادی در صنعت گردشگری محسوب می شود که عرضه کنندگان خدمات با استفاده از آن، روش های مدیریتی خود را متحول ساخته و امکانات خود را مطابق با دانش روز و شیوه های نوین در اختیار متقاضیان قرار می دهند، بنابراین ضرورت دارد شاغلان بخش گردشگری به جای استفاده از روش های سنتی در ارائه خدمات، با شیوه های نوین خدمات رسانی در این بخش آشنا شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار