با هدف تقویت رشته ورزشی بسکتبال صورت گرفت؛

راه‌اندازی خانه بسکتبال خلخال

خانه بسکتبال شهرستان خلخال با هدف توسعه و تقویت بیشتر این رشته ورزشی که طرفداران بیشماری در این شهرستان دارد، راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۱۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱ 05 April 2015

به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال عصر امروز در مراسم راه‌اندازی خانه بسکتبال خلخال اظهار کرد: قدیمی‌ترین سالن ورزشی خلخال با بازسازی تبدیل به خانه بسکتبال این شهرستان شد.

رضایی تصریح کرد: سالن تختی که در سال 1349 تأسیس شد و اداره ورزش و جوانان خلخال هم در آن قرار دارد با برداشته شدن سکوهای قدیمی و بازسازی‌های انجام شده تبدیل به خانه بسکتبال شده و آماده برگزاری مسابقات نیز می‌شود.

وی گفت: ظرفیت ورزش بسکتبال در خلخال بالاست و بازیکنان ملی‌پوش و نمایندگان زیادی در تیم‌های لیگ داریم که مهدی جعفری در تیم ملی جوانان، امیر رضا موذنی در تیم ملی نوجوانان و حسن رضایی در شهرداری گرگان از جمله این نفرات هستند به طوریکه خلخال قطب بسکتبال استان است که توانایی عرض اندام در عرصه کشوری را هم دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال در مورد تبدیل سالن تختی به خانه بسکتبال افزود: با توجه به علاقمندی فراوان نسبت به بسکتبال در خلخال و مرکزیت این سالن، تبدیل آن به خانه بسکتبال موجب تمرکز و تجمیع ورزشکاران این رشته می‌شود.

رضایی از نماینده مردم خلخال در مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار خلخال هم که در جذب اعتبارات بازسازی این سالن زحمات زیادی کشیدند، قدردانی کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال بیان کرد: ‌امیدواریم این مجموعه زمینه خوبی را برای توسعه و پرورش استعدادهای ناب ورزشی در این رشته فراهم کرده و امکان ارائه خدمات مطلوب‌تر را فراهم بیاورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار