پایان جشنواره‌ نوروزی جامعه روستایی و عشایری

جشنواره‌های نوروزی جامعه روستایی و عشایری در اردبیل پایان یافت.
کد خبر: ۱۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴ 05 April 2015
به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا احدی در مراسم پایانی جشنواره‌های نوروزی جامعه روستایی و عشایری در اردبیل اظهار کرد: ما در بخش‌ها و مناطق مختلف روستایی و حتی عشایری شاهد برگزاری رویدادهای ورزشی متنوع بودیم به طوری که در این 15 روز سعی شد تا در همه شهرستان‌ها با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی که انجام داده بودیم رویدادهای متنوع ورزشی به انجام برسد.

وی تصریح کرد: در مسابقات فوتبال روستایی بخش هیر 350 فوتبالیست در قالب 18 تیم حضور داشتند.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی استان گفت: در فینال این مسابقات، تیم فوتبال روستای ایوریق با نتیجه یک بر صفر بر تیم فوتبال روستای آراللو غلبه کرد و به مقام قهرمانی رسید.

احدی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تیم فوتبال روستای کریق در دیدار رده‌بندی با غلبه بر حریف خود به مقام سوم رسید.


برگزاری مسابقات فوتسال و والیبال روستایی

مسابقات فوتسال و والیبال روستای لرد در ایام نوروز تحت عنوان جام سردار سلیمانی به پایان رسید.

فینال مسابقات در حضور نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، جمعی از مسئولان شهرستان خلخال و بخش شاهرود برگزار شد.

در مسابقات فوتسال که با شرکت 20 تیم آغاز شده بود، تیم پیمانکاری صمدزاده توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند و تیم‌های استقلال لرد و غدیر لرد عناوین دوم و سوم را کسب کنند.

مسابقات والیبال نیز با حضور شش تیم برگزار شد که در پایان تیم شاهد مقام اول و لرد سازه و امید به ترتیب دوم و سوم شدند.

این مسابقات در سالن ورزشی شهدای روستای لرد برگزار و از استقبال گسترده تماشاگران و اهالی روستا برخوردار بود.

همچنین مسابقات والیبال جام سردار سلیمانی روستای طولش قهرمان خود را شناخت.

مسابقات والیبال جام سردار سلیمانی روستای طولش با شرکت 10 تیم برگزار شد که در پایان تیم‌های پیشکسوتان طولش مقام اول را کسب کرد، تیم‌های پیمانکاری جعفری و تدبیر و امید مقام‌های دوم تا سوم را کسب کردند.

روستای طولش یکی از بزرگترین روستاهای بخش مرکزی خلخال است که علاقمندان ورزشی زیادی را در خود جا داده که در ایام نوروز علاوه بر والیبال، مسابقات فوتسال، پیاده‌روی، بازی‌های بومی، محلی نیز با خیل عظیم اهالی خلخال و به همت دهیار و شورای روستا برگزار شد.

مسابقات جام نوروزی سال 94 در رشته‌های مختلف به پایان رسید.

در این دوره از مسابقات با حضور 15 تیم از منطقه موران گرمی در رشته فوتسال مسابقات برگزار شد و در پایان از تیم‌های برتر تجلیل شد.

همچنین در رشته فوتسال در دو بخش نونهالان و نوجوانان با حضور 14 تیم مسابقات برگزار شد و با برگزاری دیدارهای فینال مسابقات به پایان رسید.

در رشته فوتبال نیز که با حضور 13 تیم از بخش مرکزی گرمی برگزار می‌شد، با برگزاری دیدار فینال مسابقات به پایان رسید.

با حضور صدها نفر از مردم روستای طولش خلخال همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در روستای طولش برگزار شد.

این همایش به همت هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اردبیل، اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال و دهیاری و شورای اسلامی روستای طولش و به مناسبت بهار طبیعت و مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

این همایش با استقبال پرشور مردم روستا و میهمانان نوروزی در ایام تعطیلات عید برگزار شد و در پایان هدایای ارزنده‌ای به قید قرعه به حاضران در همایش اهدا شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار