بدهی ۱۸ میلیاردی روی دست آبفا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: ارائه خدمات در مسکن مهر همدان، بدهی 18 میلیارد تومانی روی دست این شرکت گذاشته است.
کد خبر: ۱۹۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 15 March 2016

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: ارائه خدمات در مسکن مهر همدان، بدهی 18 میلیارد تومانی روی دست این شرکت گذاشته است.

به گزارش فارس،سید هادی حسینی‌بیدار، با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای مدیریت مصرف آب انجام شده است، اظهار کرد: شرکت آب با مدیریت فشار، هوشمند کردن شبکه‌ها و راه‌اندازی سیستم GIS در استان به مدیریت بهینه مصرف آب کمک کرد.

وی تصریح کرد: تولید آب در همدان نسبت به سال 86، 350 لیتر در ثانیه کاهش داشته است که این مسئله نشان از به‌کارگیری روش‌های مثبتی در مدیریت مصرف است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطر نشان کرد: با توجه به گرما، تغییر اقلیم و کاهش بارندگی در آخرین ماه‌های فصل زمستان، باید همه تلاش کنند تا بتوانیم در هر بخشی مدیریت مصرف را انجام دهیم.

وی به روند مدیریت تأمین آب نیز اشاره کرد و گفت: 6 چاه‌ در منطقه خالق‌وردی حفر شده که امیدواریم بتوانیم شرایط انتقال آب را داشته باشیم.

حسینی‌بیدار از انتقال آب رودخانه خاکو برای کمک به آب شرب همدان خبر داد و افزود: شهروندان در این شرایط با کاهش مصرف کمک بسیاری می‌توانند به شرکت آبفا کنند.

وی با اشاره به اعلام خط قرمز کمبود آب از سوی وزارتخانه بیان کرد: سالی که گذشت احتمال قطعی آب در شرکت آبفا وجود داشت اما همدلی، هماهنگی، کمک مردم و تلاش شبانه‌روزی در شرکت آبفا، مانع این امر شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در ادامه اضافه کرد: در بخش مسکن مهر هم شرکت آب و فاضلاب تمام تلاش خود را کرد تا کسانی که خانه‌دار شده‌اند، با نصب انشعاب آب و فاضلاب طعم خوش این مسئله تلخ نشود.

وی با بیان اینکه شرکت آبفا 25 میلیارد تومان خدمات آب و فاضلاب در مسکن مهر ارائه کرد، گفت: 7 میلیارد تومان از این مبلغ از منابع اعتباری شرکت و سایر منابع جبران شده است.

حسینی‌بیدار از بدهی 18 میلیارد تومانی آب و فاضلاب به پیمانکاران بخش مسکن مهر خبر داد و افزود: از نماینده وزیر که در همدان حضور یافت، قول مساعد برای کمک مالی گرفته شد که امیدواریم هر چه زودتر محقق شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار