۱۹۰ خانه مسافر در اردبیل ساماندهی شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: برای میزبانی از مسافران نوروزی در استان اردبیل ۱۹۰ خانه مسافر در کنار واحدهای اقامتی رسمی ساماندهی شده است.
کد خبر: ۱۹۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 16 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، کریم حاجی‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل با عضویت 22 دستگاه اجرایی در استان اردبیل به منظور هماهنگی و ارائه خدمات مناسب به مسافران در ایام تعطیلات نوروز جلسات خود را به طور مرتب برگزار کرده و تمامی دستگاه‌های عضو این ستاد در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی گفت: نیروهای انتظامی و نظامی، هلال‌احمر و اکیپ‌هیا راهداری در ایام نوروز در خدمات مسافران خواهند بود و نیروهای داوطلب هلال احمر نیز مانند سال‌های گذشته در امر امداد و نجات فعالیت می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به اینکه سال گذشته حدود یک میلیون و 600 هزار نفر در ایام نوروز به استان اردبیل سفر کردند، افزود: از روز 28 اسفندماه تا روز 14 فروردین ماه سال آینده اعضای ستاد سفر استان اردبیل در به منظور تسهیل در خدمات‌رسانی به مسارفان نوروزی در نگارخانه خطایی بقعه شیخ‌الصفی‌الدین اردبیلی مستقر می‌شوند.

حاجی‌زاده تصریح کرد: 217 واحد اقامتی با 13هزار تخت آماده میزبانی از مسافرانی هستند که به استان اردبیل سفر می‌کنند که خوشبختانه استان اردبیل رتبه سوم کشور را در میزان واحدهای اقامتی رسمی دارد و از نظر تعداد تخت نیز رتبه ششم کشور را دارا می‌باشد.

وی بیان کرد: برای میزبانی از مسافران نوروزی در استان اردبیل 190 خانه مسافر در کنار واحدهای اقامتی رسمی ساماندهی شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار