انجام۸۷۴ مورد بازدید از مراکز گردشگری اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی ۸۷۴ مورد بازدید از مراکز گردشگری استان انجام شده است.
کد خبر: ۲۰۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 27 March 2016

کریم حاجی‌زاده در گفتگو باخبرنگار مهربا اشاره به فعالیت ۱۶ نفر ناظر تأسیسات و مؤسسات گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان تصریح کرد: علاوه بر این ۱۱ ناظر از اداره صنعت و معدن، ۱۳ ناظر از اداره تعزیرات حکومتی، ۲۲۳ ناظر از علوم پزشکی و ۲۶۳ ناظر همکاری با ستاد اجرایی خدمات سفر فعالیت دارند.

وی افزود: از ابتدای تعطیلات گشت‌های کنترل و بازرسی ۳۶۵ مورد بازدید از مراکز اقامتی، ۱۹۸ مورد بازدید از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین‌راهی، ۳۹ مورد بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و ۲۴۵ مورد بازدید از مراکز اقامتی موقت از جمله کمپ‌ها، مهمان‌سراها و خانه مسافرها انجام داده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان به بررسی ۱۸ فقره شکایت از مراکز اقامتی در این مدت اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۱۱ مورد در حال بررسی بوده و هفت مورد خاتمه یافته است.

وی همچنین به بررسی هشت مورد شکایت از مراکز پذیرایی اشاره و تأکید کرد: از این تعداد نیز شش موردبررسی شده، یک مورد در دست اقدام بوده و یک مورد خاتمه یافته است.

حاجی‌زاده تأکید کرد: شکایتی از دفاتر خدمات مسافرتی و تورها به دست ما نرسیده است و بااین‌وجود در پی بررسی‌ها و بازدیدهای صورت گرفته یک دفتر خدمات مسافرتی اخطار دریافت کرده و یک مورد نیز تعطیل شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان به تشویق ۱۴ مرکز اقامتی و شش مرکز پذیرایی اشاره کرد و افزود: درعین‌حال ۶۳ مرکز اقامتی، پنج دفتر خدمات مسافرتی و ۳۷ مرکز پذیرایی تذکر دریافت کردند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار