معاون بهبود تولیدات دامی اردبیل خبرداد؛

پرداخت 2میلیارد تومان یارانه شیر خام

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تاکنون بیش از 2 میلیارد تومان یارانه شیر به حساب دامداران واریز شده است.
کد خبر: ۲۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 09 April 2015

به گزارش فارس، بهلول تکلوی صبح امروز در دیدار با جمعی از دامداران و فعالان این عرصه در اردبیل اظهار کرد: توزیع یارانه شیر خام دامداران با تاکید وزارت جهاد کشاورزی از اواخر سال گذشته آغاز شده به طوری که دولت مابه‌التفاوت فروش و عرضه شیر با قیمت پایین‌تر را به بازار از طریق پرداخت یارانه به دامداران جبران می‌کند.

وی افزود: از زمان ابلاغ این بخشنامه همکاران ما در شهرهای مختلف به سرعت ثبت نام از دامداران و اخذ مدارک مورد نیاز را آغاز کرده‌اند به طوری که تاکنون مدارک تعداد زیادی از این دامداران گرفته شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ما موفق شدیم یارانه دامداران را در سه ماهه اول سال گذشته به مبلغ 2 میلیارد تومان به حساب دامداران پرداخت کنیم که آنها در کنار ارائه مدارک با دادن شماره حساب کار را برای ما تسهیل کردند تا مبلغ به این شماره حساب‌ها واریز شود.

تکلوی ثبت نام 8 هزار و 246 نفر دامدار را در این سامانه یادآور شد و بیان کرد: با همکاری مدیریت بانک کشاورزی در استان و شهرهای مختلف سعی کردیم تا به افراد واجد شرایط و دامداران واقعی تا این مرحله 2 میلیارد تومان یارانه شیر خام پرداخت کنیم.

این مسئول به مشکل ارائه شماره حساب 2 هزار دامدار نیز اشاره کرد و ادامه داد: این افراد که شماره حساب آنها دارای اشکالاتی بوده است باید با مراجعه مجدد به بانک‌ها شماره حساب خود را اصلاح کنند تا هر چه سریع‌تر مبلغ مورد نظر پرداخت شود.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اردبیل در پایان سخنان خود بیان کرد: قطعا بانک کشاورزی نیز با تصحیح شماره حساب، پرداختی‌ها را به سرعت انجام می‌دهد و امیدواریم هر چه سریع‌تر دامداران واقعی به حق و حقوقشان در این راستا دست پیدا کنند.

انتهای پیام/‌62007/

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار