کارنامه شورای شهر شیراز امسال معلوم می شود

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه امسال سال بهره‌برداری از تلاش‌ها و فعالیت‌های شورای اسلامی این شهر است گفت: در سال جاری بسیاری از طرح‌های نیمه‌تمام شهرداری در بخش‌های مختلف تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۱۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ 17 April 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شیراز: غلام‌مهدی حقدل در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در توسعه حرم مطهر شاه‌چراغ(ع) اظهار داشت: شورای اسلامی و شهرداری شیراز آماده هرگونه همکاری در راستای توسعه این حرم مطهر هستند.

وی با بیان اینکه 85 درصد اعتبارات شهرداری شیراز به اجرای طرح‌های عمرانی اختصاص یافته است بیان کرد: امسال سال بهره‌برداری از تلاش‌ها و فعالیت‌های شورای اسلامی این شهر است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری در سال گذشته رتبه نخست جذب بودجه را در میان کلان‌شهرهای کشور به خود اختصاص داده و امسال نیز بسیاری از طرح‌های نیمه‌تمام شهرداری در بخش‌های مختلف تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار شیراز نیز در این دیدار با بیان اینکه همواره شهرداری شیراز خدمات مختلفی در راستای توسعه حرم مطهر(ع) ارائه کرده است گفت: آماده برگزاری جلسات مختلف با مسئولان بخش‌های مختلف این حرم مطهر در راستای رفع مشکلات موجود هستیم.

علیرضا پاک‌فطرت با اشاره به بازگشایی خیابان هجرت در سال 94 گفت: این آمادگی وجود دارد تا در راستای بهبود مسیرهای عبور و مرور در اطراف حرم مطهر برنامه‌های منسجم و آینده‌نگرانه تدوین و اجرایی شود.

شهردار شیراز همچنین خاطرنشان کرد: شهرداری این شهر از ابتدای امسال کار و تلاش را بیش از گذشته سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده و در راستای شعار سال موارد مربوط به توسعه شهری شیراز را با جدیت بیشتری دنبال می‌کند.

در این نشست همچنین تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار