استقرار غرفه‌های فرهنگی در منطقه13

گروه مناطق: شهرداری منطقه 13 همزمان با هفته پاک ، ده ها برنامه مختلف با محوریت کاهش پسماند در محدوده این منطقه اجرایی کرد.
کد خبر: ۲۱۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 25 April 2016
هادی ذاکری ، شهردار منطقه 13 از پاکسازی نمادین خیابان شهرستانی در ناحیه یک خبر داد و گفت : ضمن استقرار عوامل انسانی و خودروی جمع آوری ،  کیسه مخصوص پسماند توزیع می شود.

وی  با اشاره به استقرار غرفه های فرهنگی به مناسبت هفته زمین پاک تصریح کرد: در این غرفه ها خدمات مختلفی با برگزاری مسابقات نقاشی ، توزیع کیسه بروشور ، و.. در فلکه دوم نیروی هوایی ، بوستان دانش آموز ، بوستان پیروزی و خیام ارائه می شود.

شهردار منطقه با اشاره به تشکیل زنجیره انسانی در بوستان فلکه دوم نیروی هوایی گفت: با آماده سازی و هماهنگی صورت گرفته ، با تشکیل زنجیره انسانی بیانیه روز زمین پاک قرائت و برورشور و کیسه مخصوص توزیع شد.

وی با بیان اینکه کارگاه  های اموزشی پسماند در سراهای محله برگزار می شود تصریح کرد: با هدف آشنایی شهروندان با کاهش خسارت های زیست محیطی و ایجاد صنایع پاک و در ادامه اجرای طرح کمپین اسمان آبی زمین پاک ، کارگاه آموزشی پسماند توسط آموزشگران اداره سلامت در سراهای محلات برگزار می شود.

ذاکری به پاکسازی بوستان جنگلی سرخه حصار اشاره کرد و اظهار داشت: پسماند های خشک توسط شهروندان جمع آوری و کیسه های بازیافت و بروشور توسط عوامل بازیافت توزیع شد.
وی با اشاره به زنگ بازیافت و سخنرانی آموزشی  در مدارس شهدا و زراعتکار خاطر نشان کرد: ضمن استقرار مخازن و همچنین توزیع بروشور، کیسه های آبی و اقلام تشویقی بین  دانش اموزان  توزیع شد.

جمع آوری کاغذ و  کتاب، اجرای مسابقات با محوریت سلامت و کاهش پسماند، مسابقات با موضوع مدیریت پسماند، اجرای نمایش خیابانی از دیگر برنامه های اجرایی شهرداری منطقه در هفته زمین پاک است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار