اداره شهر در آینده با مشکل مواجه می‌شود

رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران با تشریح چند پرونده که اصلاح‌طلبان شورا در رسانه‌ای شدن آن نقش داشتند، گفت: پروژه بابک زنجانی،‌ علاءالدین، اطلس مال و پاساژ فردوسی از جمله پرونده‌های تخلفاتی است که توسط اعضای اصلاح‌طلب رسانه‌ای شد و نمی‌توان عنوان کرد که اعضای اصلاح‌طلب سکوت پیشه کرده‌اند.
کد خبر: ۲۳۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 18 May 2016
محمد سالاری صبح امروز در نشست خبری در راستای تشریح عملکرد فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای چهارم شهر تهران در واکنش به منفعل بودن اعضای اصلاح طلب با بیان اینکه اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر، شورا را سیاسی نکرده‌اند گفت: متاسفانه عدم سیاسی کاری اصلاح طلبان به سکوت و انفعال تشبیه می‌شود.

وی با بیان اینکه در حالی که برخی از اعضای شورای شهر با تولید اخبار خود را مدافع درخت، مردم و ... تلقی می‌کنند، اصلاح‌طلبان براساس تعهد به مردم و نرفتن به سمت سیاسی بازی و تولید خبر به رسانه‌ها به کار خود مشغول هستند.

رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران با بیان اینکه کمیسیون شهرسازی به لحاظ کار کارشناسی بیشترین خروجی موثر را داشته است، گفت: اگر کمیسیون شهرسازی قصد داشت که هر خبری را رسانه‌ای کند، قطعا شورا به سمت سیاسی شدن پیش می‌رفت.

سالاری با بیان اینکه ما به قالیباف رای ندادیم و مدافع آن نیستیم گفت: حالا که قالیباف توسط شورا به عنوان شهردار انتخاب شده است، شهردار اصلاح‌طلبان نیز محسوب شده و باید با پرهیز از سیاسی کاری کار مردم را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه کمیسیون شهرسازی توانست رویکرد کمیسیون ماده 5 را که صرفا درآمدزایی بود، تغییر دهد، گفت: شورای شهر چهارم نه تنها منفعل نبوده بلکه براساس برنامه‌ها توانسته است خوب پیش برود و این عبارت که ما به سمت شهرداری «غش کرده‌ایم» درست نیست، چراکه مردم انتظار دارند نظارت اجتماعی و امور را شاهد باشند و رسانه‌ای کردن هر پرونده و حاشیه‌سازی سبب عدم نتیجه‌گیری مطلوب می‌شود.

رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران با تشریح چند پرونده که اصلاح‌طلبان شورا در رسانه‌ای شدن آن نقش داشتند، گفت: پروژه بابک زنجانی،‌علاءالدین، اطلس مال و پاساژ فردوسی از جمله پرونده‌های تخلفاتی است که توسط اعضای اصلاح‌طلب رسانه‌ای شد و نمی‌توان عنوان کرد که اعضای اصلاح‌طلب سکوت پیشه کرده‌اند.

سالاری با بیان اینکه بیشترین نظرات کارشناسی در مورد حسابرسی‌های شهرداری را داشته‌ایم گفت: حتی دو کارشناس مجرب را به کار گرفته و وارد متن شدیم و نظرات خود را با علیرضا دبیر مطرح کرده و کار را به جایی رساندیم و موضوع به اطلاع همه اعضاء رسید.

وی با بیان اینکه در 10 سالی که قالیباف شهردار تهران بوده است، بزرگترین بانک املاک را از دست داده‌ایم و قطعا اداره شهر در آینده با مشکل مواجه می‌شود، گفت: قسمت اعظمی از املاک در قالب تهاتر از بین رفت و باید بگویم که رویکرد پوپولیستی که در گفتمان احمدی‌نژادی وجود دارد در اصلاح‌طلبان نیست و ما خبر محور نیستیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار