خبرنگاری که در قامت مربی قرآن آموزش می‌دهد

در ماه ضیافت الهی و بهار قرآن خبرنگار قرآنی در حرکتی شایسته و بی‌نظیر بیش از 200 قرآن‌آموز را تحت پوشش برنامه‌ها و کلاس‌های قرآنی قرار داده است.
کد خبر: ۲۴۹۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۸ 22 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در روزهایی که حال و هوای شهر و دیارمان بوی معرفت قرآنی می‌دهد، عصر امروز به سراغ جوان برومند و آینده‌داری رفتیم که قرآن را سرآغاز حرکت تحول‌آفرین خود در مسیر رشد و بالندگی قرار داده و در قالب مؤسسه قرآنی سرای ذکر اردبیل شبانه‌روزی در فهم و انتقال مفاهیم قرآنی در بهار قرآن تلاش می‌کند.

این فعال قرآنی که خود خبرنگار کوشا در این عرصه است، در قالب کلاس‌های قرآنی در رشته‌های مختلف قرآن کریم برای کودکان و نوجوانان آموزش کلام الهی را به عنوان یک هدیه ارزشمند مورد توجه و دقت نظر قرار داده است.

این کلاس‌ها که همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان به صورت رایگان در دو روستای محروم آراللوی کوچک و آراللوی بزرگ به صورت دو ساعته برگزار می‌شود، زمینه تربیت فرزندان قرآنی را فراهم می‌آورد که قطعاً شایسته توجه و بالندگی بیشتر هستند.

این خبرنگار قرآنی که از آغاز ماه مبارک رمضان گزارش‌های جذاب قرآنی را تولید و از شبکه‌های استانی و ملی پخش کرده زمینه جذب بیشتر کودکان و نوجوانان را به کلاس‌های قرآنی فراهم کرده است.

در کنار این تأثیرپذیری برنامه‌های قرآنی پخش شده در صدا و سیما و در ایام ماه مبارک رمضان در برپایی این کلاس‌ها و تأثیرگذاری آن ممتاز و بی‌نظیر بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار