نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

افزایش 23 درصدی گازرسانی به روستاها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با عملیات گازرسانی به چندین روستای جدید، گازرسانی به روستاها تا 23 درصد در جنوب استان به ویژه خلخال افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۲۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷ 25 April 2015
به گزارش فارس، جلیل جعفری‌بنه خلخال در جریان بازدید از تعدادی طرح‌ها و پروژه‌ها در شهرستان خلخال به همدلی و همزبانی دولت و ملت در راستای حل مشکلات موجود به ویژه در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: به برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدامات ارزنده‌ای در راستای محرومیت‌زدایی از چهره کشور و به ویژه مناطق محرومی چون خلخال و کوثر صورت گرفته که باید قدردان باشیم اما تا رسیدن به وضع مطلوب باید تلاش‌های مضاعفی صورت بگیرد.

وی اظهار کرد: در همین راستا پیگیری‌های مؤثری در سال‌های اخیر و در عمل به فرامین مقام معظم رهبری و تعهدی که به مردم داشتیم، صورت گرفت که افق‌های روشنی در توسعه همه‌جانبه دو شهرستان شکل گرفته است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی افزود: توسعه همه‌جانبه دو شهرستان از اولویت‌ها و برنامه‌های کاری بوده و پیگیری‌های مؤثری نیز در راستای عمران شهری و توسعه روستایی انجام شده است.

جعفری‌بنه خلخال در ادامه سخنان خود بیان کرد: از برکات استقرار نظام اسلامی اقدامات مهمی در خلخال و کوثر انجام گرفته و در تداوم همین خدمات و تا دستیابی به روند توسعه‌ای مناسب با تلاش‌های پیگیر و جهادی در ایفای رسالت باید تلاش کرد که در همین راستا چندین طرح مهم در سال‌جاری پایان می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه خدمات نظام را باید به مردم یادآور شد، اضافه کرد: در حالی در این سه سال اخیر با صرف اعتبار 80 میلیارد تومانی نرخ برخورداری 23 درصدی سال 90 خانوارهای روستاهای خلخال و کوثر از گاز لوله‌کشی با احتساب پروژه‌های در دست اجرا از گاز لوله‌کشی به 67 درصد و بالاتر از میانگین استانی می‌رسد، اقدام بسیار مبارکی است که به سبب حضور در کمیسیون انرژی و هیئت رئیسه آن و پیگیری از شخص وزیر دولت قبلی و دولت تدبیر و امید نتیجه داده است.

جعفری‌بنه خلخال در مورد توسعه روستایی به تأمین آب شرب برای روستاها و جذب اعتبارات لازم اشاره کرد و ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب روستایی در سال قبل از آغاز مسئولیت خادمین مردم در مجلس در حالی که کشور هیچ مشکلی در بحث اعتبارات نداشت، اعتبار جذب شده برای توسعه زیرساخت‌های آب روستایی رقمی بسیار ناچیز بوده که در حال حاضر با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان، 27 طرح آبرسانی در دو شهرستان در حال اجراست که باید مسئولان استانی و شهرستانی در به بار نشستن این هدف سعی و تلاش زیادی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های مؤثری که در شرف نتیجه دادن است، گفت: امسال سدهای گیوی و بفراجرد از پروژه‌های مهمی است که کارهای عمرانی آنها به اتمام رسیده و خلخال صاحب اولین راه با مشخصه اصلی می‌شود.

وی افزود: بیمارستان 32 تختخوابی کوثر یکی دیگر از پروژه‌های حیاتی دو شهرستان است که به مرحله بهره‌برداری می‌رسد و ده‌ها طرح مهم در بحث توسعه شبکه‌های آبیاری سدهای جغناب و لیکوان، ساختمان جدید درمانگاه هشتجین، بانک رفاه گیوی علیا، چندین پروژه ورزشی در دو شهرستان، گازرسانی در حال اجرا و... به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار