زحمات دولت را مصادره نکنید

استاندار همدان گفت: هیچ‌کس حق مصادره زحمات دولت به نام خود را ندارد.
کد خبر: ۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹ 05 February 2015
استاندار همدان گفت: هیچ‌کس حق مصادره زحمات دولت به نام خود را ندارد.

به گزارش فارس ،‌ محمد‌ناصر نیکبخت ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های ارائه شده از سوی مدیرکل کمیته امداد این استان شاهد وضعیت مناسبی در خصوص توانمند‌سازی خانواده‌ها و خودکفایی در همدان هستیم که امیدواریم این وضعیت روزبه‌روز بهتر از گذشته شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در حال توانمندسازی و ایجاد اشتغال مددجویان است، افزود: آنچه از کمیته امداد در اذهان عمومی به اشتباه شکل گرفته آن است که این نهاد تنها به فکر سرپرستی و لقمه‌رسانی است.

استاندار همدان با بیان اینکه تمام تلاش مسئولان در راستای توانمند‌سازی خانواده‌های ایرانی است، عنوان داشت: با ایجاد اشتغال به سمت خودکفایی خواهیم رفت و در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی گام‌های موثری برداشته خواهد شد.

وی به ایجاد اشتغال برای جوانان تاکید کرد و گفت: دغدغه اصلی من از زمان آغاز فعالیتم ایجاد اشتغال برای جوانان و توسعه اشتغال در استان بوده و تا زمانی که در این استان فعالیت می‌کنم نیز تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهم.

استاندار همدان، تصریح کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان مهمترین خواسته است که جز با کمک مسئولین و همدلی مردم امکان‌پذیر نخواهد بود.

نیکبخت رسیدن به خودکفایی در شرایط کنونی را مهم دانست و با بیان اینکه رسیدن به استقلال،‌ خودکفایی، بی‌نیازی و قطع وابستگی‌ها باید مد نظر باشد، تأکید کرد: مسائلی که ما را در رسیدن به این امر یاری می‌کند باید در اولویت قرار گیرد.

وی با تقدیر از فعالیت‌های کمیته امداد تصریح کرد: با توجه به فعالیت‌های ارزشمند این نهاد و ایجاد شرایط برای خودکفایی مددجویان، امید است در گزارش‌های بعدی این مهم تحقق یابد.

استاندار همدان، با گوشزد به برخی از مسئولان یادآور شد: از همه می‌خواهم لطف و عنایت ذاتی مردم را در انجام کار‌ها مد‌ نظر قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ‌کس حق مصادره زحمات دولت به نام خود را ندارد، متذکر شد: در صورت مشاهده گزارشی مبنی بر اینکه مسئولی اجرای کار‌ها و برنامه‌ها را به خود نسبت دهد با او برخورد جدی خواهد شد.

نیکبخت در پایان به برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: به مناسبت گرامیداشت سی‌ و‌ ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح 809 طرح و کلنگ‌زنی 50 طرح با 660 میلیارد تومان در حال انجام است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار