امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و شرکت نفت

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان پارس آباد و مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۳۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸ 06 May 2015

به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه آزاد واحد پارس آباد مغان گفت: توسعه زمینه های همکاری مشترک و همه جانبه علمی ، پژوهشی و فناوری و استفاده بهتر از ظرفیت های موجود منطقه از اهداف امضای این تفاهم نامه است.

اکبر جعفری شاعرلر با بیان این که توسعه شرکت های دانش بنیان و فعالیت های اقتصادی دانش محور جزو رئوس برنامه های دانشگاه در تولید علم و عدم وابستگی کامل به شهریه دانشجویی قرار دارد افزود: تقویت و توسعه همکاری های شرکت ملی فرآورده های نفتی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی با هدف دسترسی به دانش فنی و فناوری روز در اجرای طرح های پژوهشی، مطالعاتی ، توسعه ای ، کاربردی ، مشاوره ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیازهای شرکت ملی نفت و با هدف دستیابی به دانش مربوطه و فناوری های مورد نیاز شرکت از موضوعات این تفاهم نامه است.

محمود آقا محمدیان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل نیز با قدردانی از همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان اظهار امیدواری کرد استفاده از ظرفیت های ویژه منطقه و تبدیل این ظرفیت ها به فرصت و دانش روز در راستای بهره مندی از علوم روز موثر واقع شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار