اولتیماتوم به ادارات فارس برای شهر سلامت

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس، با ابراز نگرانی از برخی تاخیرها در تامین زیرساخت های مورد نیاز شهر سلامت شیراز گفت: همه اداره ها موظف به همکاری در این زمینه هستند و با مسئولان اداره هایی که در روند اجرای این طرح بزرگ حوزه سلامت و گردشگری استان همراهی لازم را نداشته باشند، برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 31 October 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی استانداری فارس: یدالله رحمانی، در جلسه بررسی روند اجرای شهر سلامت شیراز افزود: تامین زیرساخت های شهر سلامت شیراز، استقرار نمایندگان سرمایه گذار و شروع فعالیت های عمرانی باید براساس برنامه ریزی های انجام گرفته پیگیری شود تا مردم فارس و ایران اسلامی از مزایای آن بهره مند شوند.
وی ادامه داد: بنابراین، اجرای عملیات شهر سلامت شیراز به عنوان بزرگترین طرح سرمایه گذاری بخش خصوصی استان نیاز به اهتمام هر چه بیشتر اداره های کل استان و سازمان های مرتبط دارد.
او اظهار کرد: شروع فعالیت های زیربنایی، عمرانی و اجرای طرح های درمانی و ایجاد فضاهای مناسب فرهنگی، ورزشی و گردشگری پیش بینی شده در طرح شهر سلامت از اولویت های اصلی این استان است که باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.
رحمانی گفت: تکمیل طرح های شهر سلامت جایگاه اقتصادی، بهداشتی و درمانی فارس را در کشور ارتقاء خواهد بخشید اما این امر نیازمند حمایت جدی مردم و مسئولان استان از این طرح بین المللی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس بیان کرد: انجام کارهای بزرگ از ویژگی های بارز مردم این استان در دوره های مختلف است و در اجرای طرح شهر سلامت نیز باید بر اساس همین روحیه عمل کنیم.
بر اساس این گزارش، در این نشست با تغییر نام شهر سلامت شیراز به شهر بین المللی سلامت و گردشگری فارس موافقت و تصمیم های لازم برای شتاب بخشیدن به اجرای طرح های عمرانی اتخاذ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار