راه‌اندازی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خلخال

در مراسمی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان خلخال راه اندازی شد.
کد خبر: ۳۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 09 May 2015
به گزارش ایرنا، مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل در آیین افتتاح این مرکز گفت: برای ارتقای سطح درمانگاه عمومی تامین اجتماعی خلخال به تخصصی و تجهیز آن بیش از 700 میلیون ریال هزینه شده و یک دستگاه آمبولانس جدید نیز در اختیار این درمانگاه قرار گرفته است.

مهدی نیک سیرت افزود: با بهره گیری از توان سه پزشک متخصص زنان و زایمان ، اطفال و داخلی این درمانگاه به صورت تخصصی به افراد زیر پوشش بیمه های تامین اجتماعی خدمات پزشکی و درمانی ارائه خواهد کرد.

وی با بیان این که پیش از این دو پزشک عمومی در این درمانگاه فعالیت داشتند گفت: با ارتقای سطح و تخصصی شدن درمانگاه تامین اجتماعی خلخال علاوه بر فعالیت سه پزشک متخصص و یک دندانپزشک در این درمانگاه یک پزشک عمومی و یک داروساز به جمع پزشکان قبلی این درمانگاه افزوده خواهد شد.

وی با قدردانی از تلاش نماینده مردم خلخال در مجلس برای اخذ مجوز راه اندازی درمانگاه تخصصی خلخال اظهار کرد: بر اساس مقررات جاری سازمان تامین اجتماعی کشور راه اندازی درمانگاه عمومی تامین اجتماعی در شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت زیر پوشش بیمه های تامین اجتماعی و درمانگاه تخصصی در شهرهای با 40 هزار نفر جمعیت زیرپوشش امکان پذیراست.

او افزود: این در حالی است که جمعیت زیرپوشش تامین اجتماعی خلخال 37 هزار نفر و سه هزار نفر پایین تر از شاخص تعیین شده برای راه اندازی درمانگاه تخصصی است.

نیک سیرت همچنین از ارائه خدمات پزشکی و درمانی به 50 هزار و 616 نفر از مراجعان به درمانگاه تامین اجتماعی خلخال در سال گذشته خبرداد و گفت: این میزان نسبت به تعداد مراجعان سال ما قبل آن 22 درصد افزایش نشان می دهد.

به گزارش ایرنا ، جلیل جعفری بنه نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر نیز در این آیین ارتقای سطح خدمات پزشکی و درمانی تامین اجتماعی را حق مسلم مردم منطقه دانست و خواستار افزایش نیروی انسانی درمانگاه تامین اجتماعی خلخال و افزایش سطح خدمات درمانی ارائه شده به مردم این شهرستان شد.

شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار