درمانگاه عمومی خلخال تخصصی شد

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: شهرستان خلخال بیش از 37 هزار بیمه‌گزار دارد و مردم خلخال از این پس از خدمات درمانگاه تخصصی برخوردار خواهند بود.
کد خبر: ۳۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 09 May 2015

جلیل جعفری بنه‌خلخال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خلخال اظهار کرد: شهرستان خلخال 37 هزار بیمه‌گزار تامین اجتماعی دارد که با پیگیری‌های انجام شده در حوزه تامین اجتماعی درمانگاه عمومی خلخال امتیاز و شاخص ارتقاء برای تبدیل به درمانگاه تخصصی را دریافت کرد و به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: درمانگاه تامین اجتماعی خلخال دارای پزشک عمومی و خدمات محدود بود که با توجه به وجود بیش از 37 هزار بیمه‌گزار تامین اجتماعی بیماران شهرستان خلخال مجبور بودند برای دریافت خدمات تخصصی به مرکز استان یا شهرستان همجوار مراجعه کنند که مستلزم هزینه‌های گزاف رفت و آمد برای مردم خلخال و کوثر بود که با ارتقای این شاخص در درمانگاه تامین اجتماعی خلخال این شاخص‌ها به حد نصاب تبدیل رسید و این درمانگاه از این پس با سه پزشک عمومی و سه پزشک متخصص اطفال، داخلی و زنان در خدمت مردم خلخال خواهد بود.

جعفری بنه‌خلخال بیان کرد: با حمایت‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل بیش از یک میلیارد تومان در شهرستان خلخال برای درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در بحث تجهیز آزمایشگاه به دستگاه‌های پیشرفته تشخیصی و چارت سازمانی این درمانگاه هزینه خواهد شد.

وی با تقدیر از زحمات اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در سال 93 خدمات شایانی در حوزه سلامت در دولت تدبیر و امید برای مردم انجام شده که شایسته تقدیر است و انتظار داریم در حوزه تامین اجتماعی نیز این برخورداری شامل حال مردم شهرستان خلخال و کوثر شود.

عضو فراکسیون رفاه و تامین اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: از روز شنبه سه پزشک عمومی در درمانگاه فعال خواهند بود و دکتر داروساز برای این مجموعه از سوی تامین اجتماعی استان در نظر گرفته شده و برای حل مشکل دندانپزشکی این درمانگاه نیز نیازمند همکاری اداره کل تامین اجتماعی استان هستیم.

جعفری بنه‌خلخال از تامین یک دستگاه اتوآنالیز برای آزمایشگاه درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خلخال به ارزش 120 میلیون تومان خبر داد و یادآور شد: تلاش می‌کنیم تجهیزات بیشتری برای خدمت‌رسانی به 37 هزار بیمه‌گزار خلخالی در این درمانگاه تامین شود.

مهدی نیک‌سیرت مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل نیز از تخصیص یک دستگاه آمبولانس به درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خلخال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، درمانگاه تامین اجتماعی خلخال از ابتدای ساخت و شروع به کار دارای یک پزشک و با خدمات محدود بود که با پیگیری‌های انجام شده این درمانگاه به شاخص 40 هزار نفر بیمه‌گزار نزدیک شد و ارتقاء یافت و با تبدیل این درمانگاه عمومی به درمانگاه تخصصی علاوه بر شهر خلخال بیمه‌گزاران شهرهای هشجین، کوثر، شاهرود نیز از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار