گشت ویژه تعزیرات در میدان مرکزی میوه و تره بار

کد خبر: ۳۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲ 11 May 2015

 گشت ویژه تعزیرات حکومتی از ساعت چهار صبح امروز با حضور در میدان میوه و تره بار مرکزی تهران به تخلفات این بازار رسیدگی کرد.

به گزارش ایرنا در این گشت مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران٬ چهار رییس شعبه تعزیرات حکومتی٬ بازرسان سازمان صنعت٬ معدن و تجارت٬ ماموران سد معبر شهرداری٬ پلیس راهور و شهردار میدان تره بار مرکزی حضور داشتند.

در این گشت بازرسان سازمان صنعت٬ معدن و تجارت پس از بررسی وضعیت رعایت قوانین نظام صنفی گزارش تخلف های انجام شده را برای رسیدگی به روسای شعب سیار حاضر در محل ارجاع دادند .

همچنین ماموران سد معبر شهرداری نیز با تذکر، جمع آوری کالاها و ارجاع گزارش سد معبر به روسای شعب ، موارد تخلف مشاهده شده در حوزه کاریشان را برطرف کردند.

امید شهرآبادی رییس گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران در این مورد گفت: حدود یک سال است که گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همراهی نمایندگان دستگاه های نظارتی در میدان، مستقر شده است.

شهرآبادی ابرای خرسندی کرد که تخلف های میدان تره بار مرکزی نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

وی در عین حال گفت: البته ما مدعی به صفر رساندن تخلفات نیستیم اما وضعیت میدان تره بار، تغییرات محسوسی نسبت به سال گذشته داشته است.

شهرآبادی با اشاره به اینکه اجاره زمین های روبروی غرفه ها در این محل ادامه دارد، افزود: این مورد، تخلف است و البته در زمان حاضر با متخلفان در قالب سد معبر برخورد می کنیم اما در جلسه ای که صبح امروز با حضور شهردار تره بار مرکزی داشتیم بنا شد که شهرداری نسبت به کشف این تخلف و اعلام جرم به مراجع قضایی اقدام کند.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار