ادای احترام معاون رئیس جمهوری به شهدای چهارمحال و بختیاری

تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهوری در سفر به شهرکرد به مقام شامخ شهدای چهارمحال و بختیاری ادای احترام کرد.
کد خبر: ۳۷۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 09 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری در نخستین برنامه کاری دو روزه خود در چهارمحال و بختیاری با حضور در گلزار شهدای شهرکرد با قرائت فاتحه و گل افشانی نسبت به مقام این شهدا ادای احترام کرد.
چهارمحال و بختیاری دو هزار و 437شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
نخستین شهید دوازدهم بهمن سال 57 و نخستین دانش آموز شهید این روز از چهارمحال و بختیاری است.
معاون رئیس جمهوری چهارشنبه شب به منظور شرکت در ویژه برنامه های دهه فجر چهارمحال و بختیاری وارد فرودگاه بین المللی شهرکرد شد.
معاون پارلمانی رییس جمهوری در بدو ورود به فرودگاه شهرکرد مورد استقبال قاسم سلیمانی دشتکی استاندار و تعدادی مدیران چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.
حضور در گلزار شهدای شهرکرد و ادای احترام به مقام والای شهیدان، افتتاح پروژه های شهرستان های بروجن و لردگان، دیدار از پروژه بزرگ پتروشیمی لردگان و شرکت در جشن های گرامیداشت سی و هشتمین فجر پیروزی از مهمترین برنامه های روز نخست سفر معاون پارلمانی رییس جمهوری به شهرکرد است.
دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه شهرکرد، دیدار با خانواده دو شهید و بازدید از مجتمع گردشگری سامان از برنامه های روز دوم سفر معاون پارلمانی رییس جمهوری به شهرکرد محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار