تله کابین حیران استاندارد سازی می شود

مسوولان استاندارد استان اردبیل و گیلان برای افزایش امکانات ایمنی و رعایت ضوابط استاندارد در امکانات و تجهیزات تله کابین حیران تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹ 09 February 2015
به گزارش ایرنا ،تله کابین حیران یکی از مناطق نمونه گردشگری مشترک استان های اردبیل و گیلان می باشد که همه ساله هزاران گردشگر را به خود جلب می کند .

تله کابین حیران به طول مسیر هزار و ۵۰۰ متر منطقه مرتفع و جنگلی فندقلو را به محدوده روستای حیران و ونه بین ارتباط می دهد .

منطقه گردشگری حیران برخوردار از ویژگی های رفاهی و تفریحی می باشد که، در ابتدا، انتها و مسیر این تله کابین برای مسافران و گردشگران امکانات رفاهی، پیست کارتینگ، هتل و رستوران ایجاد شده است .

تله کابین حیران در مرتفع ترین منطقه جنگلی فندقلو قرار گرفته و از طریق آن چشم اندازهای زیبای گردنه حیران ، دریای خزر و مناظر زیبای جنگل فندقلو قبال مشاهده می باشد.

این تله کابیین متشکل از 30 کابین شش نفره معمولی و سه کابین ویژه VIP بوده و ایستگاه های این تله کابین از استانداردترین ایستگاه های موجود در تله کابین های کشور است.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل استاندار استان اردبیل ، هاشم علایی روز دوشنبه در نشست با مسوولان استان گیلان بر افزایش اقدامات ایمنی و استاندارد سازی امکانات این مجموعه گردشگری تاکید کرد.

وی حفظ سلامت و ایمنی گردشگران را یکی از وظایف اصلی استاندارد ذکر کرد و بیان کرد: نظارت و بازرسی مداوم و مستمر از اینگونه مجموعه ها ضروری است .

وی بیان کرد: جلسات و تعاملات مختلفی با دیگر دستگاه های مربوطه و بخش خصوصی برای استاندارد سازی تله کابین حیران انجام شده است.

علائی گفت: شرکت های بازرسی تایید صلاحیت تلاش می کنند تا شروع تعطیلات رسمی نوروزی استانداردسازی تله کابین حیران را به پایان برسانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار