اختصاص 16 هزار میلیارد تومان به استان‌های دارای بحران آب

معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور گفت:‌ با هماهنگی‌های انجام شده بین وزارت نیرو ۱۶ هزار میلیارد تومان به استان‌هایی که با بحران آب مواجه هستند، اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۳۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 24 May 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مرتضی اکبرپور صبح امروز در جلسه شورای ستاد بحران استان اردبیل اظهار داشت:‌ با معاون وزیر نیرو در رابطه با اختصاص این اعتبار به استان‌هایی که کمبود آب دارند به تفاهمات اولیه دست یافته‌ایم و این اعتبار با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اختصاص می‌یابد.

وی افزود: هم اکنون برخی استان‌های کشور در ارتباط با تامین آب شرب شهری و روستایی با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و شورای عالی آب کشور در این راستا اهتمام ویژه‌ای برای مقابله با بحران آبی دارد.

اکبرپور تصریح کرد:‌ معاون اول رئیس جمهور نیز دستور ویژه‌ای به وزیر نیرو برای راه‌اندازی ستاد تنش آب در کشور داده و این ستاد در راستای ارائه راهکارهای جدی برای مقابله با بحران آب در کشور انجام می‌شود.

معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه وزارت نیرو برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای مقابله با بحران آب در کشور دارد، گفت: در این راستا اقدامات بسیار اساسی در استان‌هایی که با بحران آب مواجه هستند، انجام شده است.

وی اظهار کرد: برگزاری نخستین کارگاه آموزشی و تمرینی ستاد مدیریت بحران غدیر در تبریز فرصتی بزرگ برای به دست آوردن آمادگی در مقابله با حوادث و بحران‌های احتمالی است.

اکبرپور بیان کرد:‌ نخستین کارگاه آموزشی و تمرینی ستاد مدیریتی بحران که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار می‌شود در راستای برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌های احتمالی در مقابله با بحران است.

معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد:‌ حضور 6 استان از شمالغرب کشور در کارگاه آموزشی غدیر علاوه بر رقابت علمی بین استان‌ها می‌تواند در اقتدار تیم‌ها و کارگاه‌های ستاد بحران بسیار موثر باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار