مسئولیت ریزش آرای اصلاح طلبان در فسا با شماست

شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان فسا در اعتراض به برکناری شهردار شهر فسا برای استاندار نامه نوشتند.
کد خبر: ۳۸۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸ 05 March 2017
استاندار محترم فارس، جناب آقای مهندس افشانی

با سلام و احترام

در پی برکناری غیر قانونی آقای کوروش باصری شهردار محترم فسا و در شرایط خطیر کنونی ، موجی از نگرانی در میان طرفداران دولت تدبیر و امید و اصلاح طلبان شهرستان فسا ایجاد و طیف مذکور را بر آن داشت تا دغدغه های خود را در قالب این مرقومه به حضور نماینده عالی دولت در استان فارس مطرح نمایند.

 

جناب آقای استاندار؛

در آستانه دو انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، و در شرایطی که هجمه های فراوانی به کارنامه دولت از سوی مخالفان ساماندهی گردیده، شورای عمدتا اصولگرای شهر فسا از فرصت استفاده و با طرح موارد غیر مرتبط، شهردار پاکدست و خوشنام شهر را معزول نموده است. این عزل، مهر تاییدی بر ادعای طیف مخالف دولت تلقی گردیده و بارقه امید را در دل اصلاح طلبان به خاموشی کشانیده است.

 متاسفانه همراهی نماینده عالی دولت و فرماندار شهرستان فسا، با طیف مذکور تعجب دو چندان را موجب گردید که می طلبد در شرایط خطیر کنونی از سوی حضرتعالی تذکری متناسب به مشارالیه داده شده در غیر اینصورت شورای هماهنگی شهرستان فسا از همکاری با ایشان در انتخابات آتی و سایر موقعیت های پیش رو معذور بوده و مسئولیت ریزش آرا دکتر روحانی در شهرستان که در سال 92 بالغ بر 77 هزار رای بوده و همچنین عدم موفقیت در انتخابات شهر و روستا بر عهده ایشان است. اقدام عاجل و قاطع حضرتعالی و بازگرداندن شهردار عزیز و ابطال مصوبه غیر قانونی شورا که فاقد پشتوانه اکثریت مطلق آرا را در آن نهاد می باشد، موجب مزید امتنان خواهد بود.

با تشکر / شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان فسا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار