بیانات رهبری چراغ روشن راه امروز

امام‌جمعه ملایر با تأکید بر اینکه همه مسائل به‌طور کامل و جامع در وصیت‌نامه امام خمینی (ره) مطرح‌شده و از این نظر تکلیف بر همگان مشخص‌شده است، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم امروز تمام افکار و آرمان‌های امام راحل را دریافت کنیم باید به بیانات و سخنرانی‌های اندیشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب توجه کنیم.
کد خبر: ۴۳۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 06 June 2017
امام جمعه ملایر گفت: هر کس می‌خواهد در خط امام خمینی(ره) باشد باید از مقام معظم رهبری تبعیت کند، در غیر این صورت در خط بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی نیست.

به گزارش، حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری پیش از ظهر امروز در جمع مردم ملایر و در مراسم بزرگداشت سالروز واقعه 15 خرداد خواستار توجه به اندیشه‌های نورانی امام راحل و مطالعه وصیت‌نامه ایشان شد و اظهار کرد: صحیفه نور و بیانات مقام معظم رهبری دو‌ منبع ارزشمند و جامع برای شناخت صحیح و واقعی افکار و اندیشه‌های امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه تجلیل از جایگاه ارزشمند امام راحل با توجه به افکار، اندیشه‌ها و آرمان‌های ایشان میسر می‌شود، گفت: مکتبی که امام‌ خمینی(ره) پایه‌گذاری کرد شاخصه‌ها و آرمان‌هایی دارد که باید در مسیر آنها حرکت کرد.

امام جمعه ملایر با تأکید بر اینکه همه مسائل به طور کامل و جامع در وصیت‌نامه امام خمینی(ره) مطرح شده و از این نظر تکلیف بر همگان مشخص شده است، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم امروز تمام افکار و آرمان‌های امام راحل را دریافت کنیم باید به بیانات و سخنرانی‌‌های اندیشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب توجه کنیم.

وی تصریح کرد: هر کس می‌خواهد در خط و راه امام خمینی(ره) باشد و آن را ادامه دهد باید از مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان تبعیت کند، در غیر این صورت در خط بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی نیست.

برقراری احیای منش و تفکر امام خمینی(ره) و تبیین اندیشه‌ها و آرمان‌‌های این بزرگمرد برای نسل آینده انقلاب را از ضروریات برشمرد و اظهار داشت: نسل جدید انقلاب اهداف و شاخص‌های دوران انقلاب را درک نکرده‌اند بنابراین باید آنها را با این دیدگاه و تفکر آشنا ساخت.

وی مهمترین وظیفه دستگاه‌های فرهنگی جامعه را معرفی جامع و‌ کامل اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل به نسل جوان عنوان کرد و  و افزود: اگر در شناخت امام خمینی(ره) به نسل جوان و نوجوان قصور و کوتاهی شود هم در حق امام(ره) و هم در حق کشور جفا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار