برای 15هزار نفر در جهرم ایجاد اشتغال شده است

فرماندار ویژه جهرم گفت: از سال 94 تا کنون برای 15 هزار در جهرم تولید اشتغال شده است.
کد خبر: ۴۹۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 14 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:علیرضا صحرائیان در سالی که به اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نامگذاری شده تلاش داریم در این حوزه‌ها بیشترین فعالیت را داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری مدون جلسات کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان جهرم، افزود: در این راستا هر آنچه وظایف مسؤولان محلی بوده انجام و در غیر این صورت نیز به جهت پیگیری به استان ارسال می‌شود.

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه از سال 94 تا کنون برای 15 هزار نفر در این شهرستان تولید اشتغال شده است، بیان کرد: با گسترش بخش صنایع تبدیلی و سورتینگ کشاورزی 10 هزار نفر مشغول به کار شدند.

وی افزوده شدن 25 واحد سورتینگ جدید خرما، توسعه سردخانه‌های نگهداری میوه و غیره را از اقدامات انجام شده در بخش کشاورزی عنوان کرد.

صحرائیان به ایجاد 5 هزار شغل در سایر بخش‌ها به جز کشاورزی اشاره کرد که می‌تواند با گسترش بخش صنعت در سطح شهرستان افزایش بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تعداد 60 طرح سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان جهرم وجود دارد که با همکاری بنیاد برکت در آستانه اجرایی شدن است، گفت: چگونگی جلب مشارکت بنیاد برکت در ورود به این طرح‌ها مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته و برای تأیید نهایی به دفتر این بنیاد در تهران ارسال شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار