بسیج متولیان گردشگری استان اردبیل

معاون امورعمرانی استاندار اردبیل گفت: متولیان بخش گردشگری این استان برای ارائه خدمات بهتر به مسافران در تعطیلات نوروزی بسیج می شوند.
کد خبر: ۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۶ 17 February 2015
به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری اردبیل ، علی آذرنژاد در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و ستاد اجرایی خدمات سفر استان افزود: اردبیل جاذبه های طبیعی فراوانی دارد که برخی از این قابلیت ها در دنیا بی نظیر است و ما باید به نحو احسن از این پتانسیل ها برای توسعه استان استفاده کنیم.

وی گفت: با توجه به این که زمان اوج سفرهای داخلی در ایام تعطیلات نوروزی انجام

می شود ستاد خدمات سفر استان باید در این ایام با تمام ظرفیت و توانمندی در تمام شهرستان های استان به ویژه در شهرهای اردبیل ، نیر ، سرعین و مشگین شهر آماده باشند.

آذرنژاد همچنین بر لزوم حفظ و آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر و برنامه ریزی هدفمند با رعایت نکات ایمنی در راه های ارتباطی استان تاکید کرد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از دستگاه ها وسازمان های نظارتی خواست در تعطیلات نوروزی نسبت به تشدید نظارت ها و بازرسی ها با هدف کنترل نرخ ، کمیت و کیفیت خدمات قابل عرضه به مسافران و گردشگران اقدام کنند.

وی از برگزاری نمایشگاه تخصصی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری از 13 تا 15

فروردین ماه سال 94 در جمهوری آذربایجان خبر داد و گفت : این نمایشگاه به مدت سه روز با شرکت استان های اردبیل ، آذربایجان شرقی ، زنجان و منطقه آزاد ارس برگزار

می شود و کشورهای ترکیه ، مالزی و تایلند در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی در زمینه اجرای طرح ملی توانمندسازی نیروهای انسانی بخش گردشگری استان اظهار کرد: برگزاری دوره آموزشی کوتاه مدت برای اعضای ستاد، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای هدف گردشگری ، دفاتر خدمات گردشگری و مسافرتی ، مدیریت ارتباط و رفتار با مشتری و بازآموزی هتلداری و راهنمایان گردشگری ضروری است و به شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه مربوط نیز صادر خواهد شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار