برنامه های ارشاد فارس برای هفته فرهنگ شیراز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: گردهمایی یک هزار نفری شاعران و نشست های علمی با حضور دانشمندان ایران شناس و حافظ شناس همزمان با دهه فرهنگ شیراز از دهم تا بیستم مهرماه برگزار می شود.
کد خبر: ۶۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ 11 July 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:بهزاد مریدی شامگاه جمعه در آیین اختتامیه نمایشگاه و گذر قرآنی شیراز افزود: هنرمندان حوزه های مختلف از جمله گروه های هنرهای نمایشی، تجسمی، خوشنویسی، موسیقی و ... نیز در این مدت در مجاورت آرامگاه حافظ به اجرای برنامه می پردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس درباره روند برگزاری نمایشگاه قرآنی شیراز نیز گفت: گذر قرآنی امسال طبق برنامه ریزی ها و با کیفیت مناسب و همچنین با حضور هنرمندان برگزار شد و امیدواریم که در دهه فرهنگ هم بتوانیم برنامه ای را درخور برگزار کنیم.

وی بیان کرد: پیش از این، نمایشگاه قرآن معمولا در مکان های مختلفی برپا می شد که این موضوع سردرگمی هنرمندان علاقه مند به این حوزه را به دنبال داشت که امسال تصمیم گرفتیم محل برگزاری نمایشگاه را متمرکز کنیم و علاوه بر کتاب، هنرهای مختلف دیگری همچون هنرهای نمایشی و تجسمی را نیز در این محل شاهد بودیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: انتظار می رود که نمایشگاه قرآنی فارس سال های آینده در مکان و زمان مشخص برگزار شود و امیدواریم در سال های آینده بتوانیم در نمایشگاه قرآنی افزون بر ناشران استان فارس، ناشرانی از مشهد مقدس، شهر مقدس قم و دیگر شهرها دعوت کنیم.

در این آیین از 10 فعال حوزه قرآن و همچنین دستگاه های برتر استان در این حوزه تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار