شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع هفته آینده ابلاغ می‌شود

مسئول آموزش اتباع خارجی آموزش و پرورش استان فارس:شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع هفته آینده ابلاغ می‌شود و پس از آن دانش‌آموزان اتباع خارجی براساس ابلاغیه امسال می‌توانند برای ثبت‌نام به مدارس مراجعه کنند.
کد خبر: ۶۲۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 25 June 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:محمد گودرزی با بیان اینکه دانش‌آموزان اتباع خارجی حاضر در استان فارس می‌توانند همزمان با دانش‌آموزان ایرانی ثبت‌نام کنند اظهار داشت: شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع هفته آینده ابلاغ می‌شود و پس از آن دانش‌آموزان اتباع خارجی براساس ابلاغیه امسال می‌توانند برای ثبت‌نام به مدارس مراجعه کنند.

وی گفت: دانش‌آموزانی که مدارک هویتی دارند و به اصطلاح مجاز هستند می‌توانند بدون هیچ مشکلی برای ثبت‌نام در مدارس و ثبت‌نام برای دریافت کتاب اقدام کنند.

مسئول آموزش اتباع خارجی آموزش و پرورش استان فارس درباره ثبت‌نام دانش‌آموزانی که مدارک هویتی ندارند، افزود: این دانش‌آموزان می‌توانند برای تمدید یا گرفتن مجوز به دفاتر کفالتی که از سوی اداره کل اتباع استانداری اعلام می‌شود، مراجعه کنند.

گودرزی بیان کرد: پس از دریافت مجوز دانش‌آموزان غیرمجاز هم می‌توانند برای ثبت‌نام در مدارس و دریافت کتاب اقدام کنند اما در حال حاضر باید منتظر ابلاغ شیوه‌نامه آموزش و دفاتر کفالت بود.

در 2 - 3 سال گذشته بنا به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر فراهم کردن شرایط تحصیل برای دانش‌آموزان غیرمجاز اتباع بیگانه اقداماتی از سوی آموزش و پرورش انجام شده که به گفته مسئول آموزش اتباع خارجی آموزش و پرورش استان فارس امسال نیز براساس شیوه‌نامه این دانش‌آموزان می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار