۱۱۸۰ روز برای صدور یک مجوز مناسب نیست

استاندار فارس گفت: ۱۱۸۰ روز برای صدور یک مجوز مناسب نیست و باید بدون تعارف ایرادات و اشکالات را بررسی کنیم.
کد خبر: ۶۴۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷ 01 September 2018

تابناک فارس به نقل از مهر:اسماعیل تبادار عصر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان فارس با اشاره به وضعیت تالاب های استان افزود: رئیس محیط زیست کشور در فارس حاضر شد و نهایت به آمادگی دولت برای اجرایی شدن یک طرح جامع اشاره شد که قرار است به فوریت طرحی مشخص شود که در دستور کار شورای برنامه ریزی قرار گیرد.

وی ادامه داد: انتظار دارم دانشگاه شیراز یک طرح جامع عملیاتی در بحث تالاب ها آماده کند و دستگاه های متولی نیز همکاری کنند.

استاندار فارس یادآور شد: به فوریت و تکلیفی باید این طرح را دانشگاه ارائه کند و تاریخ آن نیز مشخص باشد.

تبادار تصریح کرد: در بحث تبصره ۱۹ قانون بودجه نیز مباحث مختلف داشتیم که تا سال گذشته هرکسی می آمد موضوع موزه مشاهیر را بیان می کردیم و در تالار بزرگ شیراز نیز باید مدیر ارشاد فارس تاکید بر گرفتن آن باشد.

وی یادآور شد: ۲۰ هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام داریم بنابر این باید پیگیری مداوم و مستمر باشد تا اتفاقی برای طرح های ملی روی دهد.

استاندار فارس افزود: اگر بخواهیم از ظرفیت تبصره ۱۹ استفاده کنیم باید کارگروه های فعال داشته باشیم.

تبادار ادامه داد: شورای برنامه ریزی باید هر ۱۵ روز با بحث تبصره ۱۹ تشکیل شود و دستگاه های اجرایی اگر اینگونه عمل نکنند راه به جایی نخواهیم برد.

وی یادآور شد: در این راستا نیز دستگاه های نظارتی نیز همکاری لازم را خواهند داشت.

استاندار فارس تصریح کرد: بررسی روند مجوزها قرار بود بررسی شود، اینقدر تاکید بر سرمایه گذاری داریم ولی روند جذب سرمایه گذار مناسب نیست و نمی تواند پاسخگوی نیاز امروز وواشتغال فارس باشد.

تبادار افزود: ۱۱۸۰ روز برای صدور یک مجوز مناسب نیست و باید بدون تعارف ایرادات و اشکالات را بررسی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار