کشف ۳۰۰ گرم تریاک درمنزل یک همدانی

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: مأموران با انجام تحقیقات میدانی و بکارگیری منابع و مخبرین، توانستند متهم به هویت معلوم را شناسایی و با کنترل نامحسوس فعالیت‌های وی، روز گذشته با هماهنگی با مقامات قضایی و اخذ مجوز، منزل وی را بازرسی که در بازرسی از منزل متهم مقدار تقریبی ۲۹۴ گرم تریاک و مشتقات آن را کشف و ضبط کنند.
کد خبر: ۶۸۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶ 08 December 2018
سرهنگ جمشید باقری از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر در خیابان فرهنگ و کشف حدود ۳۰۰ گرم تریاک خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ باقری در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط فردی به هویت معلوم در خیابان فرهنگ و محله‌های اطراف، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر کلانتری ۱۱ شکریه قرار گرفت.

و.‌ی افزود: مأموران با انجام تحقیقات میدانی و بکارگیری منابع و مخبرین، توانستند متهم به هویت معلوم را شناسایی و با کنترل نامحسوس فعالیت‌های وی، روز گذشته با هماهنگی با مقامات قضایی و اخذ مجوز، منزل وی را بازرسی که در بازرسی از منزل متهم مقدار تقریبی ۲۹۴ گرم تریاک و مشتقات آن را کشف و ضبط کنند.

باقری عنوان کرد: متهم پس از بازداشت همراه با مواد کشف شده به مقر پلیس منتقل و تحت بازجویی قرار گرفت. او در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر خرید و فروش مواد مخدربه صورت خرده فروشی اعتراف کرد که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهم با دستور بازپرس پرونده راهی زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به فعالیت فروشندگان مواد مخدر را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار