در اقامه نمازمدارس ضعیف عمل کرده‌ایم

امام جمعه رزن با بیان اینکه در بحث نماز بسیار ضعیف عمل کرده‌ایم، اذعان کرد: بیشتر می‌توانستیم تأثیرگذار باشیم و با برنامه‌ریزی باید به صورت جدی و هماهنگ شده عمل کنیم. حداقل می‌توانیم هفته‌ای یک روز به مدارس برویم و در آنجا اقامه نماز داشته باشیم.
کد خبر: ۶۹۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷ 01 January 2019
حجت‌الاسلام عبدالعظیم مولازاده گفت: اگر مباحث دینی به درستی به افراد آموزش داده شود، آسیب‌های جامعه مرتفع خواهد شد و باید شناخت آسیب‌ها در مدارس در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام مولازاده در شورای فرهنگ عمومی شهرستان رزن، با بیان اینکه نماز اثرگذار در همه برنامه‌ها است، ادامه داد: نماز در صورتی‌که واقعی باشد می‌تواند از آسیب‌های جامعه جلوگیری کند بنابراین مسأله نماز در آموزش و پروش باید جدی گرفته شود چرا که نماز مقدمات می‌خواهد و باید به این مقدمات توجه کنیم.

وی افزود: اگر فضا خوب باشد، دانش‌آموز برای خواندن نماز ترغیب می‌شود و گرایش به دین نباید اجباری باشد به طوریکه معلمان در این قضیه می‌توانند تأثیرگذار باشند.

مولازاده با بیان اینکه در بحث نماز بسیار ضعیف عمل کرده‌ایم، اذعان کرد: بیشتر می‌توانستیم تأثیرگذار باشیم و با برنامه‌ریزی باید به صورت جدی و هماهنگ شده عمل کنیم. حداقل می‌توانیم هفته‌ای یک روز به مدارس برویم و در آنجا اقامه نماز داشته باشیم.

امام جمعه رزن با اشاره به تشکیل یک کمیته فرهنگی عنوان کرد: در این کمیته سهم‌ها مشخص و ارزیابی شود و باید از جلسات خروجی داشته باشیم.

فرماندار شهرستان رزن نیز گفت: با توجه به محدودیت‌ها و امکانات موجود در شهرستان برنامه‌های کارشناسی شده تدوین شود.

سیدرضا سلامتی با بیان اینکه دوران گذار از کودکی به بزرگسالی دوران حساسی است که نقش آموزش و پرورش در آن قابل توجه است، تأکید کرد: ترغیب، تشویق و الگوسازی مناسب برای دانش‌آموزان مد نظر قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار