ازآنچه که برای مردم مفید و دارای جهت‌گیری درست است حمایت شود

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: شیراز در برخی از برهه‌های زمانی، گوشه ای از بار فعالیت‌ها و جریانات سیاسی را به دوش می‌کشد، اما در مقابل هیچگونه بهره‌ای نمی‌برد و در این راه نباید برسر منافع مردم معامله شود.
کد خبر: ۷۱۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹ 18 February 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز در دیداری که فرماندار جدید شیراز با وی انجام داد، اظهار داشت: آنچه که برای مردم مفید و دارای جهت‌گیری درست است باید حمایت و از آنچه که در این میان مفید نیست نیز خودداری شود.

وی با بیان اینکه برای تمام نقاط استان نیز باید منافع مشترک تعریف شود، افزود: با توجه به مطالبه‌گری‌هایی که مردم، به ویژه نسل جوان، دارند در این راستا همفکری و مدیریت لازم و مناسب صورت پذیرد تا مردم به طور کامل احساس کنند که مسئولان به فکر مردم هستند.

آیت‌الله دژکام همچنین ضمن خیرمقدم به فرماندار شهرستان شیراز و آرزوی موفقیت برای مجموعه تحت مدیریت وی گفت: فرمانداری شهرستان شیراز به واسطه وجود حساسیت‌های ویژه شهر شیراز، به عنوان مرکز استان و یکی از کلانشهرهای کشور، در مقام عالی دولت، باید نقش پررنگی در مدیریت شهرستان داشته باشد.

در این دیدار محمدرضا امیری، فرماندار شهرستان شیراز نیز اظهار داشت: مجموعه مدیریتی شهرستان در تلاش است تا با توجه به وجود شرایط خاص اقتصادی، در جهت رفع مشکلات مردم و کاهش اثرات تهدیدات دشمنان، در کنار نماینده ول‌ فقیه در استان و استاندار ، گام‌های موثری برداشته شود.

امیری بیان کرد: به واسطه حضور نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و با دیدگاه‌های اجرایی و عملیاتی در حال حاضر شاهد تقویت وحدت و یکپارچگی و امید در میان مردم و همچنین بین مدیران دستگاه‌های مختلف در سطح استان هستیم.

وی گفت: از طرف دیگر انتصاب شایسته رحیمی استاندار فرهیخته فارس که تعهد، تجربیات و دانش بالایی نسبت به استان و مردم شریف آن دارد، نویدبخش پیشرفت و توسعه استان است.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: مجموعه فرمانداری شهرستان شیراز، آمادگی خود را به منظور انجام هرگونه همکاری لازم، در حد توانایی و در حوزه‌های مختلف، برای انسجام بیشتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان به منظور ارائه خدمات بهتر و پیگیری‌های مورد نیاز در راستای خدمتگزاری به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی، اعلام می‌دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار