تشدید نظارت بر آبگرم های سرعین

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین از تشدید نظارت مشترک دستگاه های ذی ربط بر آبگرم های سنتی و مدرن سرعین خبر داد.
کد خبر: ۷۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 15 August 2015
به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سید صادق حسینی افزود: بازدید و نظارت مشترک از آبگرم های سنتی و مدرن شهرستان سرعین با حضور نمایندگان ادارات صنعت، معدن و تجارت، دفتر هماهنگی امور اقتصادی، تعزیرات حکومتی، شرکت آب منطقه ای استان و نماینده اداره میراث فرهنگی شهرستان سرعین صورت گرفت.
وی بیان کرد: ضمن بازدید از آبدرمانی های روستای نمونه گردشگری بیله درق و سرعین ، تذکرات و راهنمایی های لازم در رابطه با رعایت قوانین و مقررات از جمله رعایت موازین بهداشتی، رعایت ظرفیت استخرها و برخورد مناسب با مسافران و گردشگران ارائه شد.
وی با تاکید بر نقش مؤثر بازدیدهای نظارتی از اماکن گردشگری در بالا بردن کیفیت خدمات، افزود: انجام نظارت های دستگاهی و نظارت های مشترک با سایر دستگاه های نظارتی به صورت منظم همراه با راهنمایی مدیران مراکز گردشگری در طول سال مستمر خواهد بود.
حسینی گفت: در کنار بازدیدهای نظارتی با برگزاری دوره های متعدد آموزشی سطح خدمات ارائه شده به گردشگران را در شهرستان سرعین به نحو مطلوب ارتقا می دهیم.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار